رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود دادگستری آذربایجان به موضوع پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها

18:05 - 11 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۸۵۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خواستار نظارت جدی و دقیق به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانکها را خواستار شد.

خبرگزاری میزان-ناصرعتباتی طی دستوری به بانک‌ها و دادستانها و روسای حوزه های قضایی استان نظارت جدی و دقیق به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانکها را خواستار شد.

وی در این دستور قید کرده است با توجه به اخبار واصله از عدم اقدام یا اقدام ضعیف برخی بانکها در عمل به قانون جوانی جمعیت و حمایت از ازدواج و فرزندآوری با پرداخت تسهیلات به موقع به زوجین یا والدین که صاحب فرزند جدید شده اند لازم است موارد به صورت جدی و دقیق نظارت شود و چنانچه تخلف یا کارشکنی از سوی بانکهای عامل مشاهده گردد وفق مقررات برخورد لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت و هکذا تسهیل امر مقدس ازدواج که مورد تاکید مقام معظم رهبری و نیز قوانین جاری مملکت می باشد گفت: باید این دو امر مورد حمایت تمام نهادها و ارگانها خصوصاً بانکهای عامل برای تامین هزینه ها و مخارج این امور مهم با پرداخت تسهیلات باشد و کارشکنی یا بی توجهی و معطل ماندن قانون به هیچ وجه پذیرفته نخواهدبود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *