رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ریزش بهمن در ۲۰ نقطه محور کرج - چالوس

9:57 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۰۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در ۲۰ نقطه محور کرج- چالوس، گفت: علی‌رغم پاکسازی نقاط ریزشی با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

خبرگزاری میزان _ حمید پرورشی با اشاره به بارش برف در محور کرج- چالوس، گفت: براساس هشدار هواشناسی تمام نیروهای راهداری از همان ساعت اولیه شروع بارش در آماده‌باش کامل بودند تا در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمت‌رسانی کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه با توجه به شدت بارش به ویژه در محورهای کوهستانی مثل محور کرج- چالوس و جاده طالقان شاهد ریزش بهمن بودیم، افزود: به دلیل ریزش بهمن محور کرج- چالوس از دیروز بعد از ظهر مسدود شد.

وی اعلام کرد: درحال حاضر نقاط ریزشی بهمن توسط نیروهای راهداری استان پاکسازی شده اما باتوجه به احتمال وقوع دوباره بهمن و شدت بارش‌ها در حوزه استحفاظی راهداری مازنداران با هماهنگی پلیس‌ راه و با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون راهداری البرز ابراز کرد: در این بازه زمانی در جاده طالقان نیز حدود پنج نقطه درگیر ریزش بهمن شد که بلافاصله اقدامات لازم برای پاکسازی و بازگشایی انجام و درحال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی در پایان یادآور شد: هنگام بارش باران و برف اقدامات اجرایی برای برف‌روبی، نمک‌پاشی و رفع انسداد راه‌ها با محوریت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی انجام می‌شود که به تبع طی بارش‌های اخیر هم اقدامات صورت گرفته با این اولویت درحال انجام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *