رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشنهاد اغواکننده سعودی‌ها به 3 اسطوره رئال مادرید

9:22 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۱۴۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
نشریه مادریدی ال موندو گزارش داد که دولت عربستان برای جذب سه اسطوره رئال مادرید دست به کار شده است.

خبرگزاری میزان - نشریه مادریدی ال موندو گزارش داده است که دولت عربستان برای جذب 3 اسطوره رئال مادرید (بنزما، مودریچ و راموس) دست به کار شده و پیشنهاد اغواکننده‌ای به آنها داده است.

به گفته این منبع، نماینده دولت عربستان با هر 3 بازیکن به صورت تماس گرفته است و به آنها پیشنهاد داده که برای دو فصل آینده (بین 2023 تا 2025) با قراردادی به ارزش سالانه 30 میلیون یورو بدون مالیات به لیگ عربستان ملحق شوند.

دولت عربستان تیم خاصی را مشخص نکرده و به این باشگاه‌ها اعلام کرده است که می‌توانند به هر باشگاهی که دوست دارند، ملحق شوند.

در حقیقت هدف دولت عربستان کسب میزبانی جام جهانی 2030 است و به همین خاطر در نظر دارند که ستارگان فوتبال جهان را به لیگ خود جذب کنند و پس از رونالدو به سراغ سه اسطوره دیگر رئال رفتند.

مودریچ و بنزما تا پایان فصل با رئال مادرید قرارداد دارند و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده‌اند در حالی که قرارداد راموس با پی اس جی هم در پایان فصل به اتمام می رسد.

دستمزد پیشنهادی دولت عربستان به شدت اغواکننده است و معادل دستمزد چندین فصل از این بازیکنان است و باید دید که آیا آنها حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی می‌شوند یا نه.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *