رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست دادستان نیویورک از دیوان عالی آمریکا برای مجازات ترامپ

12:29 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۲۸۴
دادستان کل نیویورک خواستار مجازات‌هایی علیه رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرزندان و شرکت او شده است.

خبرگزاری میزان - دفتر دادستان کل نیویورک با ارسال نامه‌ای به «آرتور انگورون»، قاضی دیوان عالی آمریکا خواستار مجازات‌هایی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرزندان و شرکت او به علت انکار اظهارات و مطالب قبلی خود، شد.

به گزارش «سی‌ان‌بی‌سی»، این نامه می‎گوید که متهمان، حقایقی را که در دادرسی‌های دیگر پذیرفته‌اند، به دروغ انکار و ادعا می‌کنند اطلاع کافی برای پاسخ به اتهامات خود را ندارند و دفاعیاتی ارائه می‌کنند که بارها توسط این دادگاه به عنوان مطالب بیهوده و بی‌اساس رد شده است.

این نامه می‎افزاید که در پی این موضوع، دفتر دادستان کل نیویورک خواستار اعمال مجازات‌هایی علیه متهمان این پرونده از جمله دونالد ترامپ، فرزندان ارشد و نیز سازمان ترامپ و وکلای او شده است.

به گفته دفتر دادستان کل نیویورک، این افراد متهم به این هستند که اظهاراتی را انکار می‌کنند که پیش‌تر و در جریان تحقیقات قضایی، پس از ادای سوگند در محضر دادگاه عنوان کرده‌اند.

دادستان کل نیویورک ترامپ و فرزندان بزرگسالش را به کلاهبرداری متعدد و اظهارات نادرست به قصد تحریف ارزش املاک و مستغلات به منظور دریافت وام و مزایای مالیاتی متهم کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا ترامپ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *