فروش ۶۷ میلیاردی در ششمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی هرمزگان/ ۸ هزار و 800 موتورسیکلت فروخته شده است

12:58 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۳۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش ۶۷ میلیارد ریالی در جریان برگزاری ششمین مزایده موتورسیکلت‌های توقیفی این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و ادامه روند تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ششمین مرحله مزایده موتورسیکلت های توقیفی استان هرمزگان امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۲۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت فرسوده و اسقاطی فروخته شد.

وی مبلغ فروش حراج موتورسیکلت های توقیفی در این مزایده را ۶۷ میلیارد و یکصد و دو میلیون و یکصد و چهل و هفت هزار و پانصد ریال اعلام کرد.

قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه طی شش مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی و توقیفی در پارکینگ های این استان تاکنون تعداد ۸ هزار و هشتصد و پنجاه و چهار دستگاه موتورسیکلت‌ فروخته شده است، تأکید کرد: این مزایده ها تا تعیین تکلیف همه خودروها و موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: بر اساس دستورات صریح ریاست قوه قضاییه، دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *