رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خمز: بازیکنی که تلاش نکند جایی در تراکتور ندارد/ تنها به یک شرط در یادگار امام بازی خواهیم کرد

17:18 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۵۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از کیفیت زمین چمن رضایت ندارم و تنها به یک شرط در یادگار امام بازی خواهیم کرد که کیفیت چمن را بهبود ببخشند.

خبرگزاری میزان – پاکو خمز در نشست خبری بعد از بازی تراکتور با فولاد خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*در مجموع تیم برتر زمین بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم. خوشحالم که در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران به میدان رفتیم و پیروز میدان شدیم اما از کیفیت زمین چمن رضایت ندارم و تنها به یک شرط در یادگار امام بازی خواهیم کرد که کیفیت چمن را بهبود ببخشند.

*اگر بازیکنی تلاش نکند جایی در تیم من ندارد، هر بازیکن استعداد خاص خودش را دارد و عملکردش بستگی به تلاشش در درون زمین دارد.

*زمین بنیان دیزل بهتر است و در یادگار امام به علت خشک بودن چمن راضی نبودیم، انتطاریم داریم در بازی‌های خانگی زمین و شرایط آن طور که ما می‌خواهیم باشد و باید زمین چمن خیس باشد تا بازی خوبی را ارائه دهیم.

*آرش قادری دچار مصدومیت جزئی شده‌ است که در روزهای آتی با بهبود وضعیت به تمرینات باز خواهد گشت.

*اگر زمان متفاوتی از روز باعث شود هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند، موافق هستم اما تعیین زمان بازی دست من نیست و از هواداران‌مان تشکر می‌کنم. امیدوارام شاهد حضور ۱۰۰ درصدی شان در بازی‌های آتی باشیم.

*تکرار می‌کنم ما تیم برتر میدان بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم، هر کسی نظر و آنالیز خودش را از بازی دارد و به نظر مربی فولاد احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور خمز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *