رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از خدمت رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی و بخش فیرورق

16:19 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۹۸۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان -  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز چهارشنبه 12 بهمن ماه به همراه محبوبی بازرس کل استان و مسولان قضایی شهرستان خوی از مناطق زلزله زده و کمپ‌های خدمت رسان خوی و فیرورق بازدید و از روند خدمت رسانی و توزیع اقلام گرمایشی و مواد غذایی و چادر اطلاع حاصل کرد.

عتباتی در این بازدید با تعدادی از مردم دیدار و گفت‌وگو و از مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها آگاه شد و در همان حین با مسولان بنیاد مسکن، شهرداری، هلال احمر و نیروهای امداد رسان تماس برقرار و تسریع در خدمات رسانی توسط افراد مسئول را خواستار شد.

وی با تاکید بر انجام ارزیابی خسارت‌های وارده حضور ارزیابان بنیاد مسکن سایر استان‌ها را هم در راستای تسریع ارزیابی‌ها خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نظارت بر توزیع صحیح و منصفانه و عادلانه اقلام را در بین تمام مردم به تناسب خسارت‌های وارده به خانوارها مورد تاکید قرار داد و از مسولان حوزه‌های قضائی خوی و فیرورق نظارت میدانی به تمام امور زلزله زدگان را خواستار شد.

عتباتی در ادامه به هلال احمر شهرستان خوی مراجعه و از روند امداد رسانی و خدمات دهی به مردم بازدید و در جریان امور قرار گرفت و با تعدادی از مراجعان به درب هلال احمر صحبت و نیازمندی‌های آنان و علت مراجعه را جویا شد و سپس با کادر اداری هلال احمر و رئیس هلال احمر استان که در محل حضور داشت دیدار و گفت‌وگو و در نشست مشترکی به بررسی وضعیت خدمت رسانی پرداخت.

شایان ذکر است بیشترین درخواست مردم تحویل چادر بود که عتباتی دستور داد با رعایت شرایط زلزله دیدگان و تناسب خسارات و نظارت دادستانی توزیع چادر به نحو شایسته مدیریت شود.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری فارس: اقتدار کشور به اوج خود رسیده است

انتهای پیام/


برچسب ها: زلزله خوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *