قرارگاه خاتم‌الانبیاء در بحث سازندگی حرف اول و آخر را می‌زند

17:34 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۰۲۲
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء روی آرمان های انقلابی ایستاده است و باید گفته شود که این نهاد یک بخش خصوصی نیست و البته متعلق به دولت هم نبوده است بلکه برخواسته از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که کارهای عظیمی برای کشور انجام داده لذا در بحث سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء حرف اول و آخر را می زند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش خانه ملت، علی نیکزادثمرین در جریان بازدید از ستاد فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد خدمت عزیزان در ستاد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء باشیم.

وی افزود: موفقیت هر حاکمیتی جلب رضایت مردم و سرمایه اجتماعی است بنابراین اگر بخواهیم سرمایه اجتماعی افزون تری داشته باشیم، باید کارآمدی نظام را در عرصه های مختلف به ویژه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی نشان دهیم.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: در عرصه سیاسی کارآمدی لازم را داریم و یک واقعیت آن نیز انتخابات است که این مهم هم از دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می آید و باید گفته شود این موضوع نیز قابل قیاس با قبل انقلاب نخواهد بود چرا که در آن زمان موضوع انتخابات و مباحث سیاسی را همگان شاهد بودند.

عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: در موضوع فرهنگی نیز اگر به آرمان های انقلاب برگردیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی به توانمندی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اشاره و اظهار کرد: قرارگاه برای ثابت کردن ما می توانیم و خدمت کردن به مردم در عرصه های گوناگون شناخته می شود و پس از آن مشغول به کارهای عمرانی می شود بنابراین قرارگاه هیچ وقت منافع خود را در نظر نمی گیرد بلکه همواره به دنبال تامین منافع نظام است.

نیکزاد تاکید کرد: دشمن می خواهد از راه اقتصادی با ما مبارزه کند زیرا توان رویارویی نظامی با کشورمان را ندارد بنابراین ما باید کاری کنیم که دشمنان نتوانند از طریق مباحث اقتصادی به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء باید ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه ها برقرار کند و در حقیقت نخبگان دانشگاهی را به کارگیرد تا هم اینکه راه مهاجرت نخبگان بسته شود و هم مباحث علمی بیشتری در این قرارگاه بسط داده شود.

نایب رئیس مجلس گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء روی آرمان های انقلابی ایستاده است و باید گفته شود که این نهاد یک بخش خصوصی نیست و البته متعلق به دولت هم نبوده است بلکه برخواسته از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که کارهای عظیمی برای کشور انجام داده لذا در بحث سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء حرف اول و آخر را می زند.

وی بیان کرد: وزرای صمت، کشاورزی و امثالهم باید با قرارگاه خاتم الانبیاء ارتباط نزدیکی داشته باشند و از توانمندی های این قرارگاه استفاده کنند. در ضمن شأن قرارگاه نیز باید حفظ شود و نباید دستگاه های اجرایی شان این نهاد را از بین ببرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *