رئیس کل دادگستری استان زنجان: امروز با وجود تحریم به خودکفایی رسیده‌ایم/ اشتغال 5 هزار نفر در ایران ترانسفو با کمک دستگاه قضا

19:00 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۱۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به طرح توسعه مجموعه بزرگ ایران ترانسفو و افزایش آمار شاغلان آن از ۳۰۰ نفر به ۵ هزار نفر گفت: میزان تولیدات این واحد صنعتی نیز از هزار مگاولت به ۴۰ هزار مگاولت رسیده است.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه دانش بنیان شرکت پست‌های ایران ترانسفو اظهار کرد: دهه فجر یادآور ورود یک ابرمرد به کشور است که جهان را متحول کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه امروز شاهد کلنگ‌زنی یک مجموعه‌‌ای هستیم که در نتیجه تلاش جوانان ایرانی به این مرحله رسیده است، گفت: امروز به عنوان نخستین روز دهه فجر روز پربرکتی بود چون یک طرح اشتغالزایی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین این است که در مناسبت‌های مختلف این تبیین را درست انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه آمد و رفت دولت‌ها طبیعی نیست و قطعا دستاوردی داشته است که باید تبیین شود، گفت: این دستاوردها در واقع یک نعمت محسوب می‌شود و انقلاب اسلامی را همه خواص و امامین انقلاب جزو نعمات می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان  افزود: اصل انقلاب نعمت بود و چون متصل به انوار الهی بود، دستاوردهای خوب و بی‌شماری داشت و دارد.

وی گفت: امروز ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز ما می‌خواهیم دستاوردهایی را زنده کنیم و تبیین ابن دستاوردها باید به تاسی از رهنمودهای رهبری اتفاق بیافتد و هر کسی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای نظام را تبیین کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز اخبار در دسترس همه است و هر اهل مطالعه و پژوهش می‌تواند به این اعداد دست پیدا کند، گفت: این آمار قابل دسترس است که در سال ۵۷ تمام صنایع کوچک ما به ۱۰ هزار واحد نمی‌رسید، اما امروز 100 هزار را رد کرده است که دستاورد بزرگی است و همه این اتفاقات در دل واحدهای صنعتی اتفاق افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با فعالیت هر واحد صنعتی و آغاز به کار آن صدها شغل ایجاد می‌شود، گفت: همه اینها دستاوردی برای کشور است.

وی با یاد‌آوری دوران قبل از تحریم و وابستگی کشور به بیگانگان گفت: امروز با وجود تحریم به خودکفایی رسیده‌ایم و مستندات همه این آمارها موجود است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی اقتصاد کشور تولید ناخالص ملی است، گفت: قبل از انقلاب 16 درصد بود که امروز به ۴۰ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم و بخش خصوصی در اقتصاد چشمگیر و قابل دفاع است، افزود: اقتصاد نباید دولتی باشد و امروز شاهد این هستیم که این سهم به سه برابر رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: به طور کلی دستاوردهای انقلاب در اقتصاد و صنعت بیشمار است و روز به روز شمار این دستاوردها بیشتر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اشاره به طرح توسعه مجموعه بزرگ ایران ترانسفو و افزایش آمار شاغلان آن از ۳۰۰ نفر به ۵ هزار نفر گفت: میزان تولیدات این واحد صنعتی نیز از هزار مگاولت به ۴۰ هزار مگاولت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ایران ترانسفو یک شرکت دانش‌بنیان است، اضافه کرد: امروز در حوزه‌های مختلف به برکت انقلاب اسلامی وابستگی کم شده است، اما در سر جمع ایران را داریم و به فرموده مقام معظم رهبری باید از افسران جبهه جنگ‌ استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی افزود: امروز ما با هدایت‌های حکیمانه رهبری به قله‌های رفیع موفقیت در حوزه‌ صنعت رسیده‌ایم و همه وظیفه داریم از این دستاورد پشتیبانی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه باید هم افزایی را دنبال کنند و این یک وظیفه اداری با مقوله اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه نقشه شوم برای براندازی کشور داشته است که حوادث اخیر نیز نشانه آن است، گفت: ما در یک جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن کوتاه نمی‌آید، پس باید در این شرایط همه تلاش کنیم تا هجمه دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *