لیگ برتر والیبال| شهداب صدر را از هراز گرفت/ شکست پیکان مقابل یاران موسوی و سقوط سایپا به قعر

18:15 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته بیست و یوم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اصفهان، سیرجان، ادکان، گنبد و گرگان به اتمام رسید

خبرگزاری میزان - هفته بیست و یوم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اصفهان، سیرجان، ادکان، گنبد و گرگان به اتمام رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم لبنیات هراز آمل در گرگان مهمان تیم پاس بود که در پایان شاگردان بهروز عطایی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند تا هراز با قبول ششمین باخت فصلش پس از هفته‌‌ها صدر جدول را به شهداب یزد تحویل دهد.

در دیگر دیدار مهم تیم شهداب یزد مقابل میزبانش شهرداری ارومیه با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید تا مدافع عنوان قهرمانی با کسب هجدهمین بردش ۵۰‌ امتیازی شود و صدر را از هراز آمل بگیرد و ارومیه‌ای‌ها هم با ۹ برد و ۲۵ امتیاز به رده یازدهم سقوط کردند.

در زیباترین بازی هفته تیم پیکان در ادامه روند شکست‌های خود در تهران با نتیجه ۳ بر یک مغلوب یاران سیدمحمد موسوی در تیم نیان الکترونیک خراسان شد تا خودروسازان با ۱۵ برد و ۴۷ امتیاز از رده سوم تکان نخورند و نماینده مشهد هم با وجود کسب سیزدهمین بردش در رده پانزدهم ماند، اما به صعود به پلی‌آف بسیار امیدوار شد.

در سایر بازی‌ها فولاد سیرجان ۳ بر یک هورسان رامسر را شکست داد و خود را به رده هفتم رساند و راهیاب ملل مریوان با پیروزی مقابل ایفاسرام اردکان از منطقه سقوط فاصله گرفت.

سایپا با شکست ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد و مس رفسنجان در ادامه نوار پیروزی‌های خود مقابل گیتی‌پستد اصفهان به برتری ۳ بر یک دست یافت.

* نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

گیتی‌پسند اصفهان یک - مس رفسنجان ۳

شهرداری گنبد ۳ - سایپا تهران ۲

پیکان تهران یک - نیان الکترونیک خراسان ۳

فولاد سیرجان ۳ - هورسان رامسر یک

ایفاسرام اردکان یک - راه‌یاب ملل مریوان ۳

پاس گرگان ۳ - لبنیات هراز آمل یک

شهرداری ارومیه صفر - شهداب یزد ۳

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *