بازیکنان آلومینیوم بعد از تساوی مقابل پرسپولیس چه گفتند؟

19:10 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۲۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم بعد از تساوی مقابل پرسپولیس به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (چهاشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی پس از هفته‌ها صدرنشینی را از دست بدهند.

بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم بعد از تساوی مقابل پرسپولیس به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

حنیف عمران‌زاده: پرسپولیسی‌ها لطفی که به خودشان داشتند به من هم داشتند!

*اهانت برخی هواداران پرسپولیس در ابتدای بازی؟ لطفی که به خودشان داشتند به من هم داشتند. لطف اول برای خودشان بود.

*اعتراض بازیکنان پرسپولیس و حواشی این مسابقه؟ چند هفته است این اتفاقات به ضرر ما می‌افتد اما تا جایی که من می دانم و دیدیم در صحنه اخراج بیرانوند، فخرالدینی در آفساید نبود. داور خوب سوت زد و قضاوتش بد نبود. باید VAR به فوتبال ما بیاید. ما هم دعا می‌کنیم بیاید و ان‌شاءالله می‌آید.

محمدرضا خلعتبری: برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم

*چه 10 نفره و چه 11 نفره بازی کردن مقابل پرسپولیس و هوادارانش خیلی سخت است. خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم. فکر می‌کنم این تیم امسال با گل‌محمدی خیلی خوب بازی می‌کند.

*پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما ما هم یک تیم جوان و خوب هستیم. امروز برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بازی مساوی شد. فکر می کنم یک امتیاز هم مقابل تیم پرسپولیس بد نیست.

*اخراج بیرانوند؟ من ابتدا تصور کردم که شاید آن صحنه آفساید باشد، اما فکر می‌کنم کار کمک داور درست بود. اخراج هم که قطعاً درست بود.

*اعتراض پرسپولیسی‌ها؟ نظر پرسپولیسی‌ها محترم است. هواداران دوست دارند که همیشه برنده باشند. شاید در بازی‌های قبلی کمی از داوری متضرر شدند و امروز هم ناراحت بودند.

میلاد فخرالدینی: داور باید به بیرانوند 2 کارت قرمز می‌داد

*اگر بیرانوند گفته که من مچ پای او را زدم، از او بعید است. خودشان دیدند که پای من به این شکل مصدوم شده است. 100 درصد اخراج داشت و به نظرم داور باید 2 کارت قرمز به او می‌داد.

*من در آفساید نبودم و من و گولسیانی در یک خط بودیم. کارشناسان می‌توانند نظر بهتری بدهند ولی من فکر نمی‌کنم در صحنه اخراج بیرانوند، من در آفساید بودم.

*ما یک نیمه اول خوب داشتیم و فکر می‌کنم طبیعی است. آلومینیوم یک تیم جوان است و با یک بودجه معمولی و تیم حریف ما پرسپولیس است که 10 برابر ما هزینه کرده است. ما بازی معقولانه انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امتیاز گرفتن در زمین پرسپولیس نیز برای ما خوب بود.

*ما نیمه اول که یازده به یازده بودیم، یک موقعیت به پرسپولیس ندادیم. من فکر می‌کنم 10 نفره شدن پرسپولیس روی بچه‌ها ما تاثیر داشت چون ما تیم جوانی داشتیم. بچه‌ها فکر کردند که بازی تمام شده است و عقب کشیدند. من فکر می‌کنم اگر یازده به یازده بودیم، به پرسپولیس امروز نمی‌باختیم.

سیداحسان حسینی: مقابل پرسپولیس شانس پیروزی داشتیم

*حواشی داوری وجود داشت، ولی ما هم شانس پیروزی داشتیم. سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد بازی‌‌ها را به نفع خودمان تمام کنیم.

*صحنه‌های داوری؟ صحنه خطای بیرانوند را ندیدم، ولی فکر می‌کنم صحنه‌ای که به دیاباته ربط داشت، خطا نبود و داور تصمیم درستی گرفت.

*تیم کاملی هستیم و سعی می‌کنیم رتبه بهتری در جدول داشته باشیم.

*آیا دلش برای پرسپولیس تنگ نشده؟ اتفاقات فوتبالی برخی اوقات طوری که می‌خواهیم رقم نمی‌خورد. سه سال و نیم برای پرسپولیس بازی کردم و آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن این تیم را بر تن کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *