بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل آلومینیوم چه گفتند؟

18:49 - 12 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۲۸۹
دسته بندی: ورزشی ، عمومی

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (چهاشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی پس از هفته‌ها صدرنشینی را از دست بدهند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل آلومینیوم به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

مهدی ترابی: دو پنالتی برای‌مان نگرفتند/ حریف 12 نفره بود و زورمان نرسید

*نمی‌دانم شاید طبیعی باشد اما آنچه ما می‌بینیم اصلاً‌ نیاز به VRA ندارد؛ هم صحنه‌ای که روی من پنالتی شد و هم صحنه‌ای نیمه اول روی شیخ، اینها واقعاً نیاز VRA ندارند.

*اخراج بیرانوند؟ فکر می‌کنم قبل از آن آفساید بود صحنه را ندیدم اما اینطور شنیدم. به نظرم از لحاظ داوری متأسفانه ضعیف هستیم.

*نیمه دوم،‌ نیمه خیلی خوبی داشتیم با اینکه 10 نفره بودیم ولی حریف 12 نفره بود و زورمان نرسید.

*اظهارات درویش مبنی براینکه قرار است امسال یک تیم خاص قهرمان شود؟ اینها بحث‌هایی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه قطعاً حق ما را می‌گیرد. ما باید تلاش‌مان را در زمین انجام بدهیم و همه کاری برای سربلندی پرسپولیس می‌کنیم.

*این صحنه‌ها طبیعی نیست. هفته قبل پنالتی واضح ما را در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل فولاد را نگرفتند ولی این هفته مقابل تماشاگران متأسفانه دو پنالتی برای ما نگرفتند.

وی در مورد اینکه پورعلی‌گنجی اعلام کرده بازیکنان حاضرند نفری 50 مییون تومان بدهند تا VRA به فوتبال کشورمان بیاید، اظهار داشت: واقعاً مشکل خاصی نیست. اتفاق خیلی خوبی است ولی با این چیزها VRA را نمی‌آورند.

*خداحافظی کارلوس کی‌روش؟ از زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنم. امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

مرتضی پورعلی گنجی: حاضرم یک میلیارد بدهم تا VAR را بیاورند

*بعد از این همه اتفاقاتی که رخ داده ذهن آدم به این سمت می‌رود. امیدوارم که حداقل در ورزشگاه آزادی حق ما را بدهند. دنبال این نیستیم که به ما حال بدهند، حداقل حق‌مان را بدهند.

*کامنت برخی از بازیکنان تیم ملی زیر پست کارلوس کی‌روش؟ درمورد این موضوعات صحبت نمی‌کنم.

*حاضرم یک میلیارد بدهم که VAR را بیاورند؟ هر بازیکن 50 میلیون بده به راحتی می‌توان VAR را وارد کرد. به نظر من این همه هوادار با این اشتباه داوری با ناامیدی ورزشگاه را ترک کرد. هر روز اعتراض می‌کنیم تا شرایط بهتر شود، اما اوضاع بدتر می‌شود.

*اظهارات درویش مبنی بر اینکه تکلیف لیگ تا حدودی مشخص است؟ با این تصمیماتی که داوران می‌گیرند نشان می‌دهد که همه چیز به سمت دیگری می‌رود.

بیرانوند: داورها حرکاتی می‌کنند که دیده شوند

*افتخار می‌کنم بازیکن تیم خاص هستم. تکرار می‌کنم که بازیکن تیم خاص است. اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد. شما همه دارید می‌بینید که 2 پنالتی برای ما نگرفتند. از داور سوال دارم که پنالتی روی ترابی را نگرفت اما چرا کرنر را گرفت؟ اصلا آن صحنه کرنر نبود!

*من 4 با جواد نکونام هم‌بازی بودم و در تیم ملی هم حضور داشتیم و کاپیتانم بوده است و به او احترام می‌گذارم. دلیل پیروزی فولاد، اخراج نکونام بوده است. وقتی فولاد یک بر صفر پیش افتاد، نکونام به دنبال اخراج شدن بود. من به او تبریک می‌گویم و ذهنیت او همین بود که بعد از اخراج او، سوت‌ها به نفع فولاد شود. مثل پنالتی روی دیاباته. اگر نکونام اخراج نمی‌شد، داور قطعا برای ما پنالتی می‌گرفت اما چون نکونام اخراج شده بود، داور هم ترسیده بود و پیش خودش هم گفته بود اگر پنالتی بگیرم، شاید آن صحنه پنالتی نباشد و روی من فشار بیاورند. در این بازی هم دو صحنه اخراج من و موقعیت آفساید وجود داشت.

*اصلا شک نکنید سر ما را بریدند. این‌ها اتفاقاتی است که رخ داد. من خدا را شکر می‌کنم که در تیم خاص هستم. چند سال است که خاص بودن پرسپولیس برای همه روشن شده است. همه دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس تیم خوبی دارد. من از تاج و فدراسیون سوال دارم. این ویدیو چک را بس کنید. از وقتی گفتند VAR‌ نیست، داوران دست‌شان باز شده است و عین خیال‌شان نیست. فوقش می‌گوییم که این سیستم نیست و داوران اروپایی هم اشتباه می‌کنند و ما هم این کار را می‌کنیم.

*صحبت‌های پورعلی‌گنجی مبنی بر اینکه «نفری 50 میلیون تومان می‌دهیم تا سیستم VAR بیاید»؟ این اتفاق نمی‌افتد. مرتضی هم عصبانی بوده است که این حرف را زده است. وقتی این سیستم نمی‌آید او هم روی عصبانیت این حرف را زده است. آوردن این سیستم وظیفه فدراسیون است. من شنیده بودم که پول این سیستم را استقلال و پرسپولیس باید بدهند. امسال اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم می‌خورد که نگذارند پرسپولیس قهرمان شود.

*صحبت‌های درویش مبنی بر اینکه می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود،؟ خاص‌تر از پرسپولیس پیدا نمی‌کنید. یک تیم خاص وجود دارد و آن هم پرسپولیس است. همه فشارهای روی پرسپولیس است. تیم‌های دیگر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند که دیده شوند.

*داورها حرکاتی انجام می‌دهند که 2 تا 3 هفته روی داوری تمرکز شود. شاید حرف‌های رکیک از هوادار بخورند اما برایشان مهم نیست. دیگر اسم VAR را هم نیاورید. این سیستم نمی‌آید و باعث شده تا دست داوران باز شود.

*من فهمیدم که باشگاه آلومینیوم عکسی از پای میلاد فخرالدینی گذشته است. به نظر من او قبل از بازی مصدوم شده بود. من روی مچ او رفتم. این چه حرکاتی است؟

*بازیکنان پرسپولیس کم نمی‌آورند. من چقدر از هواداران انرژی گرفتم و آن‌ها واقعا یار دوازدهم و پشت ما هستند. ما در نیمه دوم فشار آوردیم. هواداران نگران نباشند. ما با توجه به تفاضل گل، دوم هستیم و با تیم‌های مدعی بازی داریم. ما قبل از جام حذفی با تیم دوم و سوم جدول،‌ 5-4 امتیاز فاصله ایجاد می‌کنیم.

*گرانی بلیت‌های استادیوم آزادی؟ به نظر من در این هوای سرد، هواداران عالی بودند.

پیروانی: VAR را بهانه کرده‌اند تا هر غلطی دل‌شان می‌خواهد انجام دهند

*باید تبریک ویژه بگویم که صدر را از ما گرفتند. هدف‌شان این بود. اختلاف امتیاز داشتیم و به هر طریقی که توانستند صدر را از ما گرفتند. برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم. شک نکنید حالا حالا‌ها خبری از VAR نیست. VAR را بهانه کرده‌اند و هر غلطی دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند.

*این وضع قضاوت است؟ چند بار ما متضرر شدیم، بعد انتظار دارید اعتراض نکنیم و حق‌مان را نگیریم؟ متأسفم برای فدراسیون و کمیته داوران و هرکسی که تصمیم‌گیرنده است. اینها به هدف‌شان رسیدند.

*دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس قهرمان نشود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را با 9 روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی وجود دارد؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند بازی ما یکم برگزار می‌شود؟ پس چرا بازی را سوم (اسفند) گذاشتند؟ چون یک تیم می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند؟ در کوران مسابقات چه تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد؟

*به خدا باید تیم را بیرون می‌آوردیم. این وضع قضاوت نمی‌شود. چرا اینقدر به این تیم پرطرفدار ظلم می‌کنند؟ معلوم است با هدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که ببینید چطور هزینه می‌کنند و این هم از وضعیت قضاوت‌ها و آنهم از وضعیت برنامه‌ریزی که نمی‌دانم چرا در کوران مسابقات 9 روز باید بین بازی ما فاصله باشد. کجای دنیا در کوران مسابقات و زمانی که لیگ در حال برگزاری است، یک تیم خارجی می‌آید تا بازی دوستانه برگزار کند؟

*گل‌محمدی گفته تا وقتی سرمربی پرسپولیس است، این تیم قهرمان نمی‌شود؟ گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و مطمئن باشید که زحمت خودش را می‌کشد. یک خبر بد هم به کسانی که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشوند بدهم. ما با تمام قدرت می‌آییم، ولی جان مادر‌تان کمی انسان باشید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *