رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلهر: بازیکنان پرسپولیس با آرامش بازی نمی‌کنند/ گل‌محمدی نباید اینقدر زوج خط حمله‌اش را تغییر بدهد

0:15 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس با آرامش بازی نمی‌کنند و تیم‌های پایین جدول مقابل سرخپوشان با انگیزه بازی می‌کنند و تنش به وجود می‌آورند.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره تساوی این تیم مقابل تیم آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با اخراج بیرانوند کارش سخت شد و اگر این تیم یک بازیکن خود را از دست نمی‌داد به طور حتم می‌توانست حریف خود را شکست دهد. بازیکنان پرسپولیس با آرامش بازی نمی‌کنند و تیم‌های پایین جدول مقابل سرخپوشان با انگیزه بازی می‌کنند و تنش به وجود می‌آورند، ما باید با مهار تنش کیفیت فنی خود را بالا ببریم.

وی ادامه داد: البته در این دیدار آلومینیوم راه‌های نفوذ به دروازه‌اش را بسته بود و مانع از حملات پرسپولیس می‌شد و در نهایت نیز توانست یک امتیاز با ارزش خارج از خانه کسب کند. شاگردان گل‌محمدی باید از تمام عناصر هجومی خود استفاده کنند تا بتوانند دروازه حریفان را راحت با خطر مواجه کنند و حتی به گل هم برسند، نه اینکه در راه گلزنی عاجز باشند.

*دیاباته باید کمتر تعویض شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان این تیم گفت: حضور دیاباته در خط حمله موثر است و باید کمتر تعویض شود و اگر تا پایان بازی در میدان مسابقه حضور داشته باشد شرایط بهتری برای گلزنی پیدا می‌کند. خوشبختانه آسیب دیدگی عیسی آل کثیر هم برطرف شده و رفته رفته به فرم بهتری از آمادگی می‌رسد.

کلهر درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس مشکل گلزنی دارند، اینطور به سوال پاسخ داد: گل‌محمدی نباید اینقدر زوج خط حمله‌اش را تغییر بدهد. دیاباته، آل کثیر، عبدی و عمری مهاجمان تخصصی هستند که باید بیشتر در کنار هم بازی کنند تا بتوانند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند.

*نمی‌توان درباره کیفیت پریرا اظهار نظر کرد

وی در پایان با اشاره به حضور پریرا در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرسپولیس از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد و بهترین مهاجمان را در اختیار دارد. بالاخره پریرا باید چند بازی انجام بدهد تا کیفیتش مشخص شود و درباره او قضاوت کنیم تا در چه سطحی است. در حال حاضر نمی‌توان درباره کیفیت این بازیکن اظهار نظر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *