صالحی: نمی‌توانستم نسبت به درخواست خانواده بوکس بی‌تفاوت باشم/ با قدرت و قلبم برای خدمت پای کار آمدم

9:45 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس از حضور پرقدرت در انتخابات برای کمک به خانواده این رشته خبر داد.

سیامک صالحی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نام‌نویسی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اظهار داشت: خانواده بوکس بارها به بنده ابراز لطف داشتند و با تماس‌های مکرر خواستار حضورم در مجمع بودند، به همین خاطر خالصانه پای کار آمدم تا بتوانم به این رشته که از خیلی سال پیش در آن فعالیت داشتم کمک کنم.

وی افزود: من روی این رشته تعصب دارم و سال‌ها برای بهبود شرایط آن تلاش کردم، اما مهم این است که یک مجموعه با وفاق و همدلی به موفقیت برسد. هیچ مدیری به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد و مطمئن باشید برای پیشرفت این رشته دست به دست هم خواهیم داد.

*از نظر تمام بزرگان بهره می‌بریم

صالحی با تاکید بر رقابت جوانمردانه تصریح کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا مجمع به عادلانه ترین شکل ممکن برگزار شود. از آنجایی که به شدت به عدالت محوری و رقابت سالم اعتقاد دارم، در این خصوص نمی‌توانیم کار را ساده بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه از نظر تمام بزرگان بهره می‌بریم گفت: بوکس متعلق به پیشکسوتان، مربیان، داوران روسای هیات استان‌ها، ورزشکاران، است و هرکسی که مسئولیت دارد باید با تمام توان برای بهبود شرایط این عزیزان کار را پیش ببرد. ورزش با دوستی‌ها و رقابت سالم زیباست، اما باید در کنار آن به خانواده آن رشته هم خدمت رسانی شود.

*بخاطر لطف اهالی بوکس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

کاندیدای ریاست فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: با قلبم برای خدمت به رشته مورد علاقه ام پای کار آمدم و قرار نیست در خصوص خیلی از مسائل صحبت کنم چون برخی کارها به وضوح قابل مشاهده است. وقتی می‌گویم با قدرت آمدم بخاطر لطف اهالی بوکس بوده و حالا خودم را مکلف می‌دانم که از هیچ تلاشی دریغ نکنم تا بوکس ایران را با کمک همه به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *