رئیس کل دادگستری هرمزگان : پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش/ شعب حقوقی کیش از ۲ به چهار مورد افزایش یافت

12:48 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۱۸۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش خبر داد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ به همراه سعید پورزادی سرپرست مدیرعامل منطقه آزاد کیش از پروژه در حال احداث دادگستری این جزیره بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این بازدید، با اشاره به برنامه ریزی دستگاه قضایی این استان برای بهره برداری از چند طرح بزرگ عمرانی اظهار کرد: با توجه به نیاز کیش توسعه شعبات حقوقی از ۲ به چهار مورد افزایش یافته و همچنین استخدام نیروهای جدید اداری و قضایی در دادگستری به صورت ویژه در دستور کار است.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در ۷۰ اتاق شامل فضا‌های اداری، شعب قضایی، سالن اجتماعات و دیگر محوطه‌های جانبی مورد نیاز هم اکنون با ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته در حال احداث است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در تلاش است، با عنایت به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، ضمن تأمین امکانات مناسب و همچنین تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مردم، محیط مناسبی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی فراهم کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل و افتتاح پروژه‌های در حال احداث در اقصی نقاط استان هرمزگان، در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب‌بخشی به ارائه خدمات قضای موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید از ساختمان در حال احداث دادگستری جزیره کیش، دستورات لازم را در خصوص تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *