برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی استان ایلام به مناسبت دهه فجر

18:50 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۲۲۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میز خدمت دستگاه قضایی استان ایلام را برگزار کرد.

خبرگزاری میزان - باحضور عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام، دادستان مرکز استان، معاونین و رؤسای سازمان های تابعه قوه قضاییه و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میز خدمت دستگاه قضایی استان در مصلی شهر ایلام برگزار شد.

در این برنامه علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام با دیدار و گفت‌و‌گوی مستقیم و چهره به چهره با مردم به بررسی درخواست های مراجعین پرداخت و ضمن ارشاد و معاضدت قضایی آنان حسب مورد دستورات مقتضی را در راستای رفع مشکلات آن ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این برنامه ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهم ترین نتایج استقرار میز خدمت خواند که به تسهیل در خدمت رسانی به مردم منجر می‌شود و اظهار کرد: گستردگی حوزه‌های کاری در دادگستری‌ها و حوزه‌های قضایی و همچنین دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان، ضرورت استقرار میز خدمت را دوچندان می‌کند و این مهم به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع صورت می‌گیرد.

وی افزود: هدف از برپایی میز خدمت دسترسی بهتر و آسان تر مردم به مسئولین قضایی و تسهیل ارائه خدمات و ارائه پاسخگویی مناسب به شهروندان است.

گفتنی است یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استان پاسخ گویی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان در همه ابعاد بوده و برپایی میز خدمت در محافل دینی و مذهبی مانند مساجد در همین راستا پیش بینی شده و این نوع برنامه‌ها علاوه بر برنامه ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که در دوشنبه‌های هر هفته در دادگستری کل استان برقرار است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *