دیدار رئیس کل دادگستری هرمزگان با نمازگزاران اهل سنت و نمایندگان اتباع خارجی مقیم کیش/ قهرمانی: وحدت و همراهی هموطنان اهل تسنن با مبانی انقلاب اسلامی مثال زدنی است

22:27 - 14 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۲۴۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن حضور در مسجد نور جزیره کیش با نمازگزاران اهل سنت و نمایندگان اتباع خارجی مقیم جزیره کیش دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ همزمان با شب ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و ایام اللّه دهه مبارک فجر، رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه هیئتی متشکل از مسئولان قضایی و اجرایی با حضور در مسجد نور اهل سنت جزیره کیش، نماز جماعت مغرب و عشا را در بین نمازگزاران این مسجد به جا آوردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیئت همراه، همچنین تا ساعتی پس از پایان نماز در بین نمازگزاران مسجد نور اهل سنت جزیره کیش حاضر شدند و در دیدار چهره به چهره با مردم، به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

در جریان این دیدار نمایندگان اتباع خارجی مقیم جزیره کیش نیز مسائل و مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در میان گذاشتند که پس از بررسی مطالبات آنها در خصوص موارد مطرح شده، دستورات لازم صادر شد.

مجتبی قهرمانی در حاشیه این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه موجود در استان هرمزگان با توجه به بافت فرهنگی آن در مناطق مختلف، تأکید کرد: وحدت و همراهی هموطنان اهل تسنن با مبانی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان هرمزگان مثال زدنی است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: همواره از نظرات اندیشمندان و علمای اهل سنت در خصوص مسائل مختلف استقبال می‌کنیم و به این موضوع توجه و اهتمام ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *