اعزام گروه امداد فرهنگی به مناطق زلزله‌زده خوی

13:50 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۸۲۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در قالب امداد فرهنگی با حضور در محل اسکان زلزله‌زدگان خوی ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین حضور گروه امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار کانون استان آذربایجان غربی در محل اسکان زلزله‌زدگان خوی و فیرورق با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان همراه بود.

غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و بازیابی روحیه و شادابی از اهداف حضور گروه امداد فرهنگی کانون در مناطق زلزله‌زده است.

قصه‌گویی، شعرخوانی، برگزاری کارگاه‌های مختلف همچون کاغذ و تا و اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های حضور کانون در مناطق زلزله‌زده خوی است که در روزهای آتی و در ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز ادامه خواهد داشت.

اعزام گروه امداد فرهنگی کانون به مناطق زلزله‌زده خوی

اتوبوس سیار شادی مهمان زلزله زدگان خوی در ارومیه

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه در قالب اتوبوس سیار شادی با حضور در مساجد الله‌اکبر و امام موسی‌بن‌جعفر علیه‌السلام ارومیه به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان و نوجوانان خوی پرداختند.

این طرح که برای کودکان مستقر در مساجد محل اسکان زلزله‌زدگان شهرستان خوی در ارومیه تدارک دیده شده بود با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری و امور بانوان و خانواده استانداری و با مشارکت کانون، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، صدا و سیما و امور بانوان استانداری برگزار شد.

مربیان کانون در داخل این مساجد به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی به کودکان و نوجوانان پرداختند.

اجرای مسابقه، اهدای بسته‌های فرهنگی، اجرای سرود و شعرخوانی از جمله برنامه‌های اجرا شده این طرح بود.

برنامه‌های چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی و مناطق زلزله‌زده خوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *