ابوالفضل پورعرب به تماشای «کت چرمی» نشست/ پورعرب: سینمای ما با نگاه به آسیب‌های اجتماعی صاحب اندیشه و تحول در قصه‌ها می‌شود

2:13 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۵۹۹
ابوالفضل پورعرب در پنجمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور در پردیس سینمایی ملت به تماشای فیلم «کت چرمی» نشست.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: سعی می‌کنم هر سال در جشنواره حاضر شوم، اما زمانی که با احترام از من دعوت می کنند، اشتیاق بیشتری برای حضور پیدا می‌کنم.

او ادامه داد: سال‌های گذشته هم نمی‌توانستم همه فیلم‌ها را تماشا کنم، «کت چرمی» اولین فیلمی بود که در این دوره از جشنواره دیدم. بازیگران این فیلم بازی‌های خوبی داشتند و به نحوی متفاوت از بازی‌های قبل‌شان بود. کارگردان این فیلم، نگاه ویژه‌ای به آسیب‌‌های اجتماعی داشت که اگر به این سمت پیش برویم، سینمای ما صاحب اندیشه و تحولی در قصه‌ها می‌شود، همچنین کشش بیشتری پیدا می‌کند.

بازیگر فیلم «دست‌های آلوده» با توجه به پخش اخیر این فیلم در یکی از شبکه‌های تلویزیونی، از سیروس الوند یاد کرد و گفت: سیروس الوند از گذشته تاکنون فیلم‌های خوبی ساخته که آدم از کارهایش حظ می‌برد. من دو تجربه همکاری با او دارم. آقای الوند در تمام این سال‌ها یک رفیق خوب بوده و امیدوارم هر جا که هست سلامت باشد.

ابوالفضل پورعرب برای بازی در فیلم‌های «عروس»،«نرگس» و «مردی شبیه باران» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده و برای فیلم «مردی شبیه باران» سیمرغ بلورین دریافت کرده است.

انتهای پیام/

واتسپ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *