رئیس کل دادگستری زنجان: حضور مسئولان در کنار مردم از دستاوردهای انقلاب است

10:08 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۸۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین حضور مسئولان و خدمتگزاران در کنار مردم و شنیدن مشکلات آنها در مساجد و مصلی هاست، گفت: به این حضور افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه یکشنبه در جمع نماز گزاران مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه سعدی شمالی زنجان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س) گفت: در آستانه جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و در تاریخ، انقلاب های زیادی به وقوع پیوسته اما هیچ کدام مانند انقلاب اسلامی ماندگاری نداشته و این انقلاب نعمت الهی برای ملت است که باید قدردان و شکر گزار باشیم.

وی با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری یک عالم دینی و از فقهای عصر به پشتوانه مردمی و عنایات الهی به ثمر نشست، افزود: نیت پاک امام راحل باعث شد کشور از دست ستمگران رهایی یابد و امروز دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است .

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین قوه قضائیه مقتدر است، تصریح کرد: در دوره ستم شاهی دسترسی به دستگاه قضایی صرفا در برخی مراکز امکان پذیر بود و مردم برای انجام کارهای حقوقی و قضایی مجبور به طی مسافت های بسیار دور و خطر ناک بودند ، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط استان زنجان دادگاه ایجاد شده و مردم مجبور به طی مسافت های دور نیستند و به برکت انقلاب اسلامی احکامی که در دادگاه ها صادر می شود برگرفته از احکام نورانی اسلام و احکام فقهی است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی همین حضور مسئولان و خدمتگزاران در کنار مردم و شنیدن مشکلات آنها در مساجد و مصلی هاست، گفت: به این حضور افتخار می کنیم.

وی اظهار کرد: نظام به موضوع فساد در همه زمینه ها حساس است و مبارزه قاطع با فساد از دستاوردهای انقلاب است. قوه قضاییه در اجرای قانون و عدالت با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل می کند .

در ادامه برنامه رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه دادستان مرکز استان، معاونان قضایی رئیس کل و روسای سازمان های تابعه قوه قضائیه در استان، شهردار منطقه و مسئولان کلانتری 11 در یک فضای بسیار صمیمی که به مدت 2 ساعت بطول انجامید ضمن شنیدن مشکلات و درخواستهای مردم دستورات لازم برای بررسی و حل مشکلات را صادر کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *