مدیر عامل خبرگزاری برنا: عفو گسترده اخیر نشان داد که حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مداراست / این عفو پیام حقوق بشری مثبتی از جمهوری اسلامی ایران به جهان مخابره می‌کند

11:41 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۱۹۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مدیر عامل خبرگزاری برنا گفت: این عفو گسترده نشان‌دهنده این است که وجهه رحمانی اسلام توسط نظام و سیستم قضایی نمایش داده می‌شود و از طرفی معرف این است که حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مداراست.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان در رابطه با موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر از متهمان و محکومان گفت: این اقدام نشان می‌دهد مسیر برای کسی که اشتباه کرده وجود دارد و قوه قضاییه این مسیر را برای بازگشت افراد باز می‌کند تا اگر خطایی مرتکب شدند متوجه اشتباهشان شوند و مورد عفو قرار بگیرند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: این عفو گسترده در این ایام که با جشن مسلمین و شیعیان و دهه فجر مصادف شده نشان‌دهنده این است که وجهه رحمانی اسلام توسط نظام و سیستم قضایی نمایش داده می‌شود و از طرفی معرف این است که حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مداراست.

وی بیان کرد: در ایامی که برخی منتظر برخوردهای خیلی خشن بودند و رسانه‌های ضدانقلاب هم تلاش می‌کردند القا کنند سیستم قضایی به دنبال مجازات است این عفو عمومی و گسترده نشان داد دستگاه قضا نه تنها به دنبال برخورد خشن و سخت نیست بلکه اگر بتوانند راهی برای عفو یک نفر پیدا کند، حتما از این موضوع استفاده می‌کند.

میرزایی ادامه داد: نکته قابل توجه این رویداد این است که رسانه‌های ضد انقلاب بسیار تلاش کردند یک تصویر نادرستی از نهاد قضایی، امنیتی و سیاسی کشور ایجاد کنند اما عفو گسترده این پیام را در وهله اول در خنثی‌ کردن این توطئه می‌دهد و در وهله دوم به همه آحاد مردم می‌گوید آن تصویر یک تصویر کاریکاتوری و غلط است.

مدیرعامل خبرگزاری برنا افزود: با این عفو گسترده دستگاه قضایی در حین اقتدار و قدرت پیش قدم برقراری مودت بین بخش‌ها و گروه‌ها و اقوام مختلف شد. در واقع پیام قوه قضاییه با عفو گسترده و موافقت رهبر انقلاب موجب اتحاد بهتر مردم می‌شود، فتنه‌ها را خنثی می‌کند و از طرفی دلها و قلوب مردم را به هم نزدیک خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه کام مردم با این اتفاق شیرین خواهد شد گفت: این شیرینی باعث کاهش ناراحتی‌ها، کاهش گلایه‌ها و کاهش اعتراضات می‌شود و از طرفی پیام حقوق بشری مثبت از جمهوری اسلامی ایران به جهان مخابره می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *