ارسال محموله چادرهای وزارت بهداشت به مناطق زلزله زده خوی

12:00 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۲۷۲
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارسال محموله چادرهای اقامتی به مناطق زلزله‌زده خوی از طرف وزارت بهداشت خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، هشتم بهمن‌ماه، شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند، گفت: رسیدگی به مصدومان زلزله خوی با دستور وزیر بهداشت و بسیج همه امکانات از همان ساعات ابتدایی انجام شده است.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه اقدامات بهداشتی و درمانی لازم برای مردم منطقه زلزله‌زده خوی توسط وزارت بهداشت از ساعات اولیه زلزله تاکنون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین خدمات درمانی مطلوبی را به‌سرعت به مصدومان زلزله خوی ارائه کنیم.

رحیمی از ادامه آمادگی مراکز درمانی آذربایجان غربی و شرقی، کادر بهداشتی، درمانی و اورژانس برای ارائه خدمت به مردم منطق و مصدومان خبر داد و افزود: بخشی از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه نیز دچار خساراتی شده‌اند که میزان آن در دست ارزیابی است.

 معاون وزیر بهداشت عنوان کرد: در راستای رفع کمبود امکانات اقامتی در منطقه، محموله چادرهای وزارت بهداشت روز گذشته وارد شهر خوی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *