رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عفو اخیر منعکس‌کننده نگاه محبت‌آمیز رهبر انقلاب به مردم بود

17:46 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۰۴۶
یک نویسنده کتب دفاع مقدس گفت: موافقت مقام معظم رهبری با عفو اخیر نگاه محبت‌آمیز ایشان به مردم را منعکس کرد و این امر بسیاری از شائبه‌ها را از بین خواهد برد.

گلعلی بابایی نویسنده کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در گفت‌وگو با میزان درباره موافقت مقام معظم رهبری با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو ده‌ها هزار نفر از متهمان اغتشاشات اخیر گفت: اقدام قوه قضاییه و تایید مقام معظم رهبری یکی از ارزنده‌ترین اقدامات اخیر انقلاب اسلامی بود، زیرا اغتشاشگران و سردمداران غربی آنها اذعان کردند که این فتنه شکست خورده است و ایران در اوج اقتدار و قدرت همچنان تصمیمات ارزنده‌ای می‌گیرد.

وی به تصمیم مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: برخی از جوانان که در اغتشاشات شرکت می‌کردند به واسطه رسانه‌ها و پروپاگاندای دشمن مسیر درست را گم کرده بودند، لذا به دام و دشمن افتاده و در مسیر اشتباه قدم برداشتند. عفو ده‌ها هزار نفر از متهمان اغتشاشات اخیر را باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد، زیرا نتایج این تصمیم بسیار مناسب و اثرگذار بر نگاه جامعه داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: متاسفانه در اتفاقات اخیر رسانه‌های داخلی ما نتوانستند قوی عمل کنند، همین ناتوانی و ضعف آنان چالش‌ها و مشکلات فراوانی را به همراه داشت، اما موافقت مقام معظم رهبری با عفو، نگاه محبت‌آمیز ایشان به مردم را منعکس کرد که این امر بسیاری از شائبه ها را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/


برچسب ها: عفو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *