آغاز اجرای عفو اعطایی مقام معظم رهبری در سازمان قضایی نیروهای مسلح

20:40 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۲۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مدیر کل پیشگیری و عفو سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد که اجرای دستورالعمل عفو اعطایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح آغاز شده است.

خبرگزاری میزان_ مدیر کل پیشگیری و عفو سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان بازدید شبانه از بند نظامی استان گلستان از آغاز اجرای دستورالعمل عفو اعطایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

شیرود بزرگی گفت: این عفو با گستردگی چشمگیری به مناسبت اعیاد رجبیه و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صادر شده است.

وی افزود: براین اساس از صبح امروز بلافاصله پس از وصول این دستورالعمل، به کلیه روسا و دادستان‌های نظامی سراسر کشور ارسال و ابلاغ شده است.

مدیر کل عفو و پیشگیری سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: همه مسئولین محترم قضایی دادسرا های نظامی در سراسر کشور مانند استان گلستان فرایند انطباق شرایط مشمولین را با مفاد عفو به سرعت شروع کرده اند.

وی تاکید کرد: با اهتمام و جدیتی که در این زمینه از سوی همکاران ما وجود دارد و با تاکیدات رئیس سازمان قضایی انشالله تا قبل از یوم الله ۲۲ بهمن کلیه محکومین و متهمینی که مشمول دستورالعمل هستند از حلاوت این عفو بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/


جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
تکلیف منی که ۱سال و۱۰ماه تحمل دارم وحبسم ۶ساله چیه باید جز ۱۰سالیها حساب میکردن نه ۱/۳حبس با ۱/۳حبس میتونم درخواست عفو مشروط یا تعلیق بدم دیگه نیازی به عفو عموم نیست بند یا تبصره دیگه ای نداره امید داشته باشیم شامل ما بشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *