زارع: سفرمان به اصفهان به شکل عجیبی لغو شد/ امیدوارم ذوب‌آهن با درخواست ما موافقت کند

19:01 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۲۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تنها خواسته‌ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد.

خبرگزاری میزان - مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشبختانه با پیروزی خانگی و بازی خوبی که برابر نساجی مازندران داشتیم، تیم‌مان به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری شد. برای‌مان بسیار مهم است که بتوانیم برابر تیم خوب ذوب‌آهن نتیجه بگیریم.

*ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته؟ شرایط هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. به هیچ عنوان نمی‌‌توان شرایط مسابقه را با نتایج گذشته تیم‌ها سنجید. از کیفیت ذوب‌آهن با خبر هستیم و می‌دانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند و باید با تمرکز و‌ توان بالا در این مسابقه ظاهر شویم.

*لغو پرواز ملوان برای سفر به اصفهان؟ متأسفانه سفرمان به شکل عجیبی کنسل شد، در حالی که هزینه پرواز را 5 روز زودتر داده بودیم و 3 ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی‌توانیم با پرواز به اصفهان برویم. به ناچار ساعت 3 بعد از ظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمالاً 10،12 ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این خصوص با باشگاه ذوب‌آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده و امیدواریم با تأخیر ۲ ساعته بازی موافقت شود.

*مشکلات داوری در دیدارهای اخیر ملوان؟ کمتر می‌بینید پس از بازی‌ها در مورد داوری صحبتی داشته باشم، مگر اینکه در خصوص صحنه‌ای به یقین رسیده باشم. به گواه کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی در همین 4 بازی اخیرمان 3 پنالتی مسلم به سود ما گرفته نشده است. الان هم این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کنم که پیش از بازی بخواهم تأثیری در روند کار داوران محترم بگذارم. تنها خواسته‌ام این است که عدالت رعایت شود و اشتباهات به حداقل برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *