رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«نبرد میدوی» صدرنشین شگفت‌انگیز باکس آفیس هالیوود/سقوط آزاد «ترمیناتور» در هفته دوم اکران

12:53 - 19 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۶۳۳۲
جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «نبرد میدوی» به کارگردانی رونالد امریش در نخستین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «نبرد میدوی» به کارگردانی رونالد امریش در نخستین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

از جمله نکات مهم جدول فروش این هفته از سینمای هالیوود می توان به موفقیت چهار فیلم تازه اکران شده اشاره کرد، این آثار در هفته نخست خود چهار رتبه ابتدایی جدول را از آن خود کردند. 

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید. 

نبرد میدوی

فیلم سینمایی «نبرد میدوی» به کارگردانی رولاند امریش و به نویسندگی وس توک در نخستین هفته از اکران خود در سینماهای امریکا توانست با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شود. 

نبرد میدوی بزرگترین نبرد دریایی در اقیانوس آرام در جنگ جهانی دوم بود، در ۴ ژوئن ۱۹۴۲م نبرد دریایی میدوی (Battle of Midway) در اقیانوس آرام میان ژاپن و آمریکا آغاز شد. این نبرد یکی از تعیین کننده‌ترین نبردهای جنگ جهانی دوم در منطقه اقیانوس آرام محسوب می‌شود. 

رولاند اِمِریش کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ فیلم آلمانی ساخت این اثر سینمایی را عهده دار بوده است. از جمله آثار امریش در عرصه سینما می توان به روز پس از فردا و ۲۰۱۲ که همگی مضمون‌های آخرالزمانی و علمی–تخیلی دارند، اشاره کرد. 

فیلم سینمایی میدوی اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ۸ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد، اکران و انتشار فیلم میدوی از سوی کمپانی  لاینزگیت منتشر صورت خواهد گرفت. 

وودی هارلسون، جیک وبر، لوک ایوانز، مندی مور، پاتریک ویلسون، برنان بران، اد اسکرین، آرون اکهارت، الکساندر لودویگ، نیک جوناس، تادانابو آسانو، دنیس کواید، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس و جیمز کارپینلو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

بونا فیلم گروپ، سنتروپلیس انترتیمنت، استریت انترتیمنت، پراویدنس انترتیمنت و استارلایت کالچر انترتیمنت نام پنج کمپانی سینمایی است که ساخت این پروژه سنگین سینمای هالیوود را بر عهده داشته اند، ۱۰۰ میلیون دلار رقم اعلام شده توسط این پنج کمپانی برای ساخت این اثر است. 

Ewan McGregor in Doctor Sleep (2019)

دکتر اسلیپ

فیلم سینمایی «دکتر اسلیپ» اثری در ژانر وحشت و روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای جهان با فروشی معادل ۵.۲ میلیون دلار دوم جدول فروش شد. 

فلناگان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم، تدوین‌گر و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز است. دکتر اسلیپ دنباله‌ای بر فیلم مشهور درخشش به کارگردانی استنلی کوبریک است و فیلم‌نامه آن بر اساس رمان دکتر اسلیپ که در سال ۲۰۱۳ توسط استیون کینگ نوشته شده، به رشته تحریر درآمده است.

در این فیلم، یوان مک‌گرگور در نقش دنی تورنس ظاهر شده‌است. از دیگران بازیگران فیلم می‌توان به ربکا فرگوسن، جیکوب ترمبلی، بروس گرینوود و امیلی آلین لیند اشاره کرد.

کمپانی برادران وارنر برای مدت زیادی تلاش کرد تا اقتباس سینمایی از رمان دکتر اسلیپ را بسازد، اما پروژه به خاطر تأمین نشدن بودجه مناسب چندین بار متوقف شد. تا اینکه بعد از موفقیت بزرگ فیلم ترسناک آن در گیشه که بر اساس یکی از دیگر از رمان‌های کینگ ساخته شده‌است، بودجه مناسب برای ساخت فیلم در اختیار سازندگان قرار گرفت. فیلم‌برداری فیلم از سپتامبر ۲۰۱۸ در جورجیا آغاز شد و دسامبر همین سال در آتلانتا به پایان رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دکتر اسلیپ اکران جهانی خود را از تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد. فیلم با واکنش مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه کارگردانی، موسیقی، فضاسازی و عملکرد مک‌گرگور ستایش شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سال‌ها بعد از رویداد‌های قسمت نخست، دنی تورنس که همچنان با کابوس‌های دوران کودکی خود درگیر است، دختر بچه‌ای را ملاقات می‌کند که قدرت‌هایی شبیه او داشته و دنی باید بین کمک کردن به خودش و این دختر یک مسیر را انتخاب کند.

Josh Whitehouse in The Knight Before Christmas (2019)

آخرین کریسمس

فیلم سینمایی «آخرین کریسمس» به کارگردانی پال فیگ در اولین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای جهان با رقمی معادل ۴.۱ میلیون دلار سوم باکس آفیس شد. 

پال فیگ هنرپیشه، کارگردان فیلم و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ و همچنین برندهٔ جوایزی همچون جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شده‌است.

معلم بد، مخصمه، جاسوس‌ها، فردیناند، سگ بد، دزدیدن هاوارد و چاقالوها از جمله فیلم هایی هستند که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است، آخرین کریسمس بیست و چهارمین تجربه فیگ در عرصه کارگردانی محسوب می شود، البته وی دو فیلم دیگر را در مرحله پیش تولید دارد. 

بریونی کیمینگز و اما تامپسون نگارش فیلمنامه آخرین کریسمس را بر عهده داشته اند، اما تامپسون علاوه بر نویسندگی بازی در این فیلم سینمایی را نیز انجام داده است. 

از جمله نکات مهم این فیلم سینمایی بازی "امیلیا کلارک" ستاره سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت به عنوان نقش اول این فیلم است، وی که به تازگی آخرین فصل بازی تاج و تخت را پشت سر گذاشته حال با یک فیلم رمانتیک به سینما بر می گردد.

علاوه بر اما اما تامپسون و امیلیا کلارک، میشل یئو، هنری گولدینگ، پتی لوپون، سوئی پرکینز، اینگیرید الیور، ربکا روت، دیوید ممانی و لیدیا لئونارد از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

فیلم جدید «آرنولد شوارتزنگر» این هفته اکران می‌شود/ «آرنولد شوارتزنگر» به هالیوود باز می‌گردد/////////////////پنجشنبه

ترمیناتور-سرنوشت تاریک

فیلم سینمایی نابودگر-سرنوشت تاریک نسخه ششم از فیلم سینمایی "ترمیناتور" با حضور آرنولد شوارتزنگر بازیگر مطرح سینمای هالیوود در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل ۲.۸ میلیون دلار پنجم باکس آفیس شد.

نابودگر:سرنوشت تاریک فیلمی اکشن علمی و تخیلی از سری فیلم‌های نابودگر و به کارگردانی تیم میلر است، که در ۲۲ نوامبر ژوئیه ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌است.

این فیلم ششمین فیلم از سری فیلم‌های نابودگر و دنباله‌ای مستقیم بر فیلم‌های نابودگر و نابودگر ۲ می‌باشد و سایر فیلم‌ها و سریال ساخته شده از این سری را نادیده می‌گیرد. نسخه ششم از فیلم سینمایی ترمیناتور با چهار ماه وقفه اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

جیمز کامرون نویسنده، کارگردان و تهیه کننده هالیوود برای کارگردانی نسخه ششم فیلم ترمیناتور "تیم میلر" را انتخاب کرده و خودش تهیه کنندگی اثر را بر عهده دارد.

جیمز کامرون که به نوعی صاحب اصلی ترمیناتور محسوب می‌شود در سال ۱۹۸۴ اولین نسخه از این فیلم را با نام اصلی "نابودگر" روانه بازار کرد.

سال ۱۹۹۱ کامرون نسخه دوم نابودگر را با نام فرعی "روز داوری" کارگردانی کرد که در آن نیز آرنولد نقش اول را بر عهده داشت. هر دوی این آثار در زمان خود پرفروش‌ترین فیلم‌های سال شدند.

آرنولد شوارتزنگر در نقش نابودگر تی ۸۰۰، برت آذر در نقش جوانی نابودگر (بدل با چهره دیجیتالی آرنولد)، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، ناتالیا ریس در نقش دنی راموس، گابریل لونا در نقش یک نابودگر، مک کنزی دیویس در نقش گریس (یک سرباز قاتل)، جود کالی در نقش جان کانر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جدیدترین تصاویر از فیلم جوکر منتشر شد/شگفتی «خوآکین فنیکس» در نقش یک شرور////////////////چهارشنبه

جوکر

فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس با بازی خوآکین فینیکس و رابرت دنیرو در پنجمین هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود با فروشی معادل ۲.۵ میلیون دلار رتبه ششم باکس آفیس هالیوود را از آن خود کرد.

خواکین فینیکس در نقش آرتور فلک/جوکر، رابرت دنیرو در نقش مجری برنامه تاک شو، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی فلک و برت کالن در نقش توماس وین در این فیلم ایفاگر نقش‌ها خواهند بود.

این نقش برای خوآکین فونیکس بازیگر برنده نخل طلای کن چالش بسیار سختی محسوب می شود زیرا فونیکس تنها نباید یک نقش را بازی کند بلکه باید خاطره نقشی دیگر را نیز از ذهن ها پاک کند.

هیث لیجر بازیگر فقید سینمای هالیوود توانست برای بازی در فیلم "شوالیه تاریکی" به کارگردانی "کریستوفر نولان" اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. بعد از او جرارد لتو نیز جوکر را بازی کرد اما به واسطه قیاس با هیث لیجر در این نقش شکست خورد. حال باید دید فینیکس در این رقابت چه می کند.

 

سردسته اهریمنان به شکار بازیگر هالیوود می‌رود//////////////////چهارشنبه

مالیفیسنت-سردسته اهریمنان

نسخه دوم فیلم سینمایی "مالیفیسنت" با نام فرعی "سردسته اهریمنان" با بازی "آنجلینا جولی" و کارگردانی جاشیم رونینگ در دومین هفته از اکران توانست با فروشی معادل ۲ میلیون دلار رتبه هفتم جدول فروش را آن خود کرد. 

علاوه بر آنجلینا جولی بازیگرانی همچون ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، سم رایلی، هریس دیکینسن، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و چیویتل اجیوفور در نسخه دوم مالیفیسنت به ایفای نقش پرداخته اند.

"جاشیم رونینگ" کارگردان فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب ۵" کارگردانی نسخه دوم فیلم سینمایی "مالیفیسنت" را بر عهده گرفت.

هریت

فیلم سینمایی هریت به نویسندگی مشترک گئورگی آلن هاوارد و کیسی لمون و به کارگردانی کیسی لمون اکران بین المللی خود در سینماهای جها را از هفته گذشته کرده است، این فیلم هم اکنون با فروشی معادل ۲ میلیون دلار رتبه هشتم باکس آفیس را از آن خود کرده است. 

کترینا ایویو، جو الوین، کلارک پیترز، لسلی آدامز، نیک باستا، ونسا بل، تیم گویین، آنتونیو جی بل، جیسی مکبث و الکسی روگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی هریت به ایفای نقش پرداخته اند، این فیلم در زانر بوگرافی اکشن ساخته شده و از جمله هفته پیش اکران خود را آغاز کرده است. 

 

«شلیک نهایی» بازیگران هالیوود به زامبی‌ها////////////////////یکشنبه

زامبی لند-شلیک نهایی 

زامبی لند-شلیک نهایی به کارگردانی روبن فلیشر در چهارمین هفته از اکران خود در سینماهای جهان را با فروشی معادل ۱.۲ میلیون دلار در رتبه نهم جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود قرار گرفت. 

این فیلم نسخه دوم فیلمی با همین نام است که در سال ۲۰۰۹ در سینما‌ها اکران شد، بعد از اینکه یک دانشجوی خجالتی (جسی آیزنبرگ) متوجه می‌شود که تمامی مردم شهر در حال تبدیل شدن به زامبی هستند از شهر فرار کرده و تلاش می‌کند به نزد خانواده‌اش که امیدوار است زنده باشند برگردد و در راه با تنها یک مرد (وودی هارلسون) و دو خواهر (اما استون و ابیگیل برسلین) که آن‌ها هم مانند وی تلاش می‌کنند زنده بمانند برخورد می‌کند.

جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون، ابیگیل برسلین همگی نقش‌های خود در قسمت اول را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند.

سرزمین زامبی‌ها فیلمی کمدی ترسناک به کارگردانی روبن فلیشر است، فلیشر همچون نسخه نخست کارگردانی نسخه دوم را نیز بر عهده دارد؛ سرزمین زامبی‌ها ۲ در ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ توسط کلمبیا پیکچرز منتشر خواهد شد.

رت ریس، پال ورنیک و دیوید کالاهام سه تن از فیلمنامه نویسانی هستند که نگارش این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند.

شهرت هارلسون بعد از بازی در سریال خوشحالی سراسری شد. از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به این موارد اشاره نمود: سفید‌ها نمی‌پرن، پیشنهاد بی شرمانه، قاتلین بالفطره، مردم علیه لری فلینت، جایی برای پیرمرد‌ها نیست، سرزمین زامبی‌ها، هفت زندگی، پیمایشگر، شخص، ۲۰۱۲، مدافع، پیام‌آور، عطش مبارزه، سردسته، جنگ برای سیاره میمون‌ها، سولو: داستانی از جنگ ستارگان و اکنون مرا می‌بینی.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *