سرمستی: پیشنهاد حضور در تیم ملی آذربایجان را رد کردم

1:01 - 04 دی 1398
کد خبر: ۵۷۹۹۰۵
عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: در جام باشگاه‌های جهان با کشتی های خوبی که گرفتم مسئولان آذربایجان پیشنهاد دادند برای آنها کشتی بگیرم اما آن را رد کردم.

یونس سرمستی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت خود، اظهار داشت: تا المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو به عنوان نفر دوم ایران و جایگزین حسن رحیمی از من یاد می‌شد و در مسابقات مختلف برای کشورمان افتخار آفرینی کردم اما به دلیل حضور کشتی‌گیر بزرگی مانند حسن رحیمی چند دوره حضور در رقابت‌های جهانی و همچنین مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو را از دست دادم. بعد از خداحافظی حسن رحیمی از دنیای قهرمانی هم متاسفانه من با مصدومیت مواجه شدم و به همین دلیل مجبور شدم زانویم را به تیغ جراحان بسپارم.

وی ادامه داد: مصدومیت و جراحی زانو باعث شد مدتی از کشتی دور باشم اما وقتی دوباره به میادین برگشتم توانستم در جام باشگاه‌های جهان که در شهر بابل برگزار می‌شد کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذارم که همین موضوع نظر مربیان جمهوری آذربایجان را جلب کرد و مبالغ قابل توجهی را برای حضور در آن کشور به من پیشنهاد دادند اما احمد علیرضا بیگی استاندار وقت آذربایجان شرقی با صحبت‌هایی که با من داشت باعث شد که قید حضور در آذربایجان را بزنم و به امید افتخارآفرینی برای کشورم به تمرینات سنگین ادامه بدهم.

سرمستی در پایان خاطرنشان کرد: تمام هدفم افتخارآفرینی برای کشورمان است و در همین راستا تمریناتم را برای حضور در میادین بزرگی که در پیش داریم به کار خواهم گرفت. از نظر سن و سال در مرحله‌ای قرار دارم که هنوز برای رسیدن به تیم‌ملی و کسب مدال‌های جهانی و المپیک شانس دارم و قطعا دست از تلاش بر نخواهم داشت. برای شاد کردن دل هموطنانم تلاش خواهم کرد تا ابتدا به تیم‌ملی راه پیدا کنم و پس از آن در میادین بزرگی که در پیش است افتخارآفرینی کنم.


برچسب ها: حسن رحیمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *