اکبرپور: آقایان چوب لای چرخ استقلال نگذارند

8:40 - 14 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۲۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از روزی که آقای فتح‌الله‌زاده به استقلال آمده، آقایان در حال چوب لای چرخ گذاشتن در این تیم هستند.

اکبرپور: آقایان چوب لای چرخ استقلال نگذارندعلیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: صد درصد این حواشی اول به استقلال ضربه خواهد زد‌‌‌‌. هواداران این تیم به اندازه کافی در این فصل زجر کشیده‌اند و دیگر کافی است که بخواهیم از مسائل مدیریتی هم حواشی ایجاد کنیم و به استقلال ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: آقایان برای صندلی مدیریت به استقلال آمدند، پول خرج کردند ولی حالا که وزیر ورزش سرپرست استقلال را انتخاب کرد به دنبال پول‌هایشان هستند. از روزی که فتح‌الله‌زاده به استقلال آمده در حال چوب لای چرخ گذاشتن در این تیم هستند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: کسی برای آقایان نامه دعوت نفرستاده که بیایند در این تیم خرج کنند و حالا روی آنتن برنامه زنده دنبال طلبشان از باشگاه استقلال باشند. کاش وزیر ورزش فتح‌الله‌زاده را زودتر انتخاب می‌کردند چون او تجربه کافی در استقلال را دارد و می‌تواند بعد از چندین ماه استقلال از یک مدیرعامل خوب بهره ببرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *