ثبت بیش از ۱۰۷ هزار سند در سامانه الکترونیک دفاتر اسناد رسمی استان فارس

7:03 - 11 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۴۸۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از ثبت بیش از ۱۰۷ هزار سند در سامانه الکترونیک دفاتر اسناد رسمی این استان خبر داد.

ثبت بیش از ۱۰۷ هزار سند در سامانه الکترونیک دفاتر اسناد رسمی استان فارس

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با میزان بیان داشت: اهمیت ثبت رسمی و تأکیدات مقام معظم رهبری در سیاست‌های ابلاغی برنامه ششم توسعه در این راستا بر جایگاه والای دفاتر اسناد رسمی صحه گذار می‌باشد و با توجه به نقش تثبیت کنندگی نقل و انتقالات و عقود توسط سران دفاتر تعامل سازنده ادارات ثبت اسناد و املاک با این دفاتر در راستای خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر به جامعه ضروری است.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک ثبت استان فارس ضمن اشاره به تنظیم و ثبت تعداد ۱۰۷ هزار و ۷۲۹ سند در دفاتر اسناد رسمی فارس از ابتدای سال جاری تا کنون ابراز داشت: از این تعداد سند تنظیمی، نزدیک به از ۵۷ هزار فقره تنظیم وکالت و ۲۲ هزار فقره بیع قطعی در این دفاتر ثبت شده است.

وی با اشاره به نقش حائز اهمیت و لزوم مشارکت و نقش آفرینی دفاتر اسناد رسمی در نیل به اهداف سازمانی خاطر نشان ساخت: نقش ارزشمند این دفاتر در همسویی با ادارات ثبت جهت تسهیل و تسریع خدمات رسانی به جامعه لزوم تبیین جایگاه و اهمیت دفاتر اسناد رسمی را توجیه می‌ کند.
 
هاشمی تصریح کرد: همواره ارتقای امنیت حقوقی جامعه در حوزه ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت‌های اشخاص را مهم‌ترین اصل دانسته و بر همین اساس از ظرفیت‌های موجود در جهت نیل به این اهداف و ارتقای اعتماد عمومی حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *