رحیمی: مرگ را در یک‌قدمی خودم دیدم/ سوریان یک انسان و پهلوان به تمام معناست

0:01 - 03 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۶۱۲
دارنده مدال برنز کشتی آزاد جوانان آسیا گفت: حمید سوریان به جای ۷ مدال طلای جهان و المپیک باید ۲۰ مدال طلا به سینه می‌زد.

حسن رحیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت خود پس از ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان، اظهار داشت: در روز‌های گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستان طالقانی بستری شده بودم و خوشبختانه چند روزی است که شرایط بهتری پیدا کرده‌ام و از بیمارستان ترخیص شده‌ام و ادامه مراحل درمان و دوران قرنطینه را در خانه سپری می‌کنم.

وی افزود: در روز‌های اوج بیماری‌ام حتی نمی‌توانستم صحبت کنم یا کلمه‌ای را به زبان بیاورم و به معنای واقعی کلمه مرگ را در یک قدمی خودم دیدم. هیچ کاری ارزش این را ندارد که ریسک ابتلا به این بیماری را بپذیریم، چرا که در صورت ابتلا روز‌های سختی سراغ آدم می‌آید که اگر به مرگ منجر نشود قطعا تاثیر محسوسی روی جسم و روح می‌گذارد.

دارنده مدال نقره و برنز جام تختی کشتی آزاد تصریح کرد: حمید سوریان به جای ۷ مدال طلای جهان و المپیک باید ۲۰ مدال طلا به سینه می‌زد و اعتقاد دارم که لیاقت و شایستگی رسیدن به بالاترین جایگاه‌های ورزشی و انسانی را دارد. سوریان یک انسان و پهلوان به تمام معناست که مدام پیگیر کارهایم بود. محسن کاوه هم لطف زیادی به من داشت و در واقع خداوند حمید سوریان و محسن کاوه را وسیله‌ای برای بازگشت سلامتی و جان دوباره به من قرار داد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: حسن مرادقلی هم علی‌رغم اینکه می‌دانست به کرونا مبتلا هستم، اما ریسک کرده و داروهایم را به خانه‌مان آورده و سرم و آمپول‌هایم را تزریق می‌کرد که جا دارد از او هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین باید از کادر درمانی بیمارستان طالقانی که زحمات زیادی برای بازگشت سلامتی‌ام کشیدند قدردانی کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *