همایون فربد: فروش سینماها متکی به «دینامیت» است/امیدوارم «درخت گردو» اکران شود

12:00 - 18 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۷۵۴
مدیر پردیس سینمایی معین مال گفت: آنقدر در این روز‌ها استقبال مردم از سینما زیاد بوده که قصد داریم تعداد نیروی بیشتری جذب کنیم. «دینامیت» همچنان می‌فروشد و بحثی در میزان استقبال مردم نیست. فیلم خوب مردم را به سینما می‌کشاند.

همایون فربد در گفتگو با پیرامون وضعیت سینما‌ها و میزان استقبال مردم در شرایط کرونایی گفت: وقتی با اکران فیلم «دینامیت» تنها در یک هفته بیش از ۵۵ هزار نفر آن را دیدند نشان دهنده این است که مردم از فیلم خوب استقبال می‌کنند و در این مدت هم دنبال فیلم خوب بودند. مردم می‌دانند که سینما‌ها جزو امن‌ترین مکان‌های سربسته است به این خاطر که پروتکل‌ها رعایت می‌شود و همه ماسک دارند و دستگاه‌های تهویه هوا هم مدام کار می‌کنند. سینما از رستوران‌ها، مترو، اتوبوس، هایپرمارکت‌ها و .. قطعا ایمن‌تر است و مردم این را به خوبی درک کرده‌اند.

وی در همین راستا افزود: با تمام احترام برای عزیزان همکار؛ از ابتدای عید نوروز تا هفته گذشته هیچ فیلمی که مردم را به سالن‌های سینما‌ها بکشد نداشتیم و خیلی‌ها ورشکست شدند و یا تعدیل نیرو داشتند. امیدوارم «درخت گردو» هم به جعع فیلم‌های اکران شده اضافه شود.على سرتیپی و دوستان ما در فیلمیران تصمیم گیرنده هستند و امید دارم با اکران فیلم موافقت کنند. با توجه به اینکه فیلم طنز تازه اکران شده، با اکران فیلم اجتماعی «درخت گردو» اتفاق جذابی می‌افتد. البته که لطف دوستانم در دفتر خانه فیلم برای اکران «دینامیت» در این شرایط بسیار اتفاق خوبی بود و لطفی بود که به چرخه سینمای ایران و سینماداران کردند.

وی با اشاره به تعدیل نیرو در شرایط تعطیلی سینما‌ها بیان کرد: نزدیک دو سال مدیر پردیس سینمایی هروی در پاسداران بودم و آنجا ۱۱ نیرو داشتم که متاسفانه به دلیل تعطیلی سینما‌ها مجبور شدیم با عزیزان خداحافظی کنیم و با باز شدن سینما‌ها با حداقل نیرو به کار ادامه دادیم. یک هفته‌ای است که پردیس سینمایی معین مال و مجتمع معین مال افتتاح شده که البته بهره‌بردار مجموعه سینماتیکت است و بنده مدیریت آن را بر عهده دارم.

وی تصریح کرد: آنقدر در این روز‌ها استقبال مردم از سینما زیاد بوده که قصد داریم تعداد نیروی بیشتری جذب کنیم. «دینامیت» همچنان می‌فروشد و بحثی در میزان استقبال مردم نیست. فیلم خوب مردم را به سینما می‌کشاند.

فربد با بیان اینکه پردیس سینمایی معین مال سینمای مدرن محسوب می‌شود و قیمت بلیت آن ۳۰ هزار تومان است. تصویر و صدای عالی، محیطی آرامش‌بخش و .. از جمله امکانات این پردیس است افزود: در شرایط موجود تصمیم برای تعطیل شدن یا نشدن سینما‌ها بر عهده مدیر سینما‌ها است. معتقدم هرچه جلوتر برویم و از موج پنجم کرونا فاصله بگیریم حتما استقبال بیشتر می‌شود. پردیس سینمایی معین مال در مجتمع معین مال واقع در ابتدای خيابان استاد معین است و از پنجشنبه هفته گذشته افتتاح شده و سه سالن نمایش فیلم دارد. این سینما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد به کار خود ادامه می‌دهد و امیدوارم اتفاق خاصی مبنی بر تعطیلی مجدد سینما‌ها رخ ندهد و قطعا در آینده این میزان استقبال بیشتر هم خواهد شد.

فربد خاطرنشان کرد: فیلم‌های قبلی ۴ ماه روی پرده بودند و هر کسی می‌خواسته آن‌ها فیلم‌ها را دیده و سینما‌ها فعلا متکی به فروش «دینامیت» هستند و امیدوارم فیلم‌های خوب دیگری، چون «درخت گردو»، «روز صفر» و ... هم اضافه شوند. یک فیلم اجتماعی خوب ولو تلخ در کنار یک فیلم طنز اتفاق خوبی را رقم می‌زند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *