احتمال حضور مارکو زارور در «جان ویک ۴»

11:00 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۲۲۳
بر اساس خبر منتشر شده مارکو زارور در حال مذاکره با کمپانی Lionsgate است تا به جمع بازیگران حاضر در فیلم «جان ویک ۴» بپیوندد.

- احتمال حضور مارکو زارور در فیلم پر ستاره «جان ویک ۴» به کارگردانی چاد استاهلسکی به نظر قطعی می‌‎رسد و وی قرار است در صورت بستن قرارداد در نقش دشمن اصلی جان ویک در این فیلم نقش‌آفرینی کند. پیش از این حضور کیانو ریوز در نقش جان ویک، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، رینا ساوایاما، لنس ردیک، هیرویوکی سانادا و دانی ین در این فیلم قطعی شده بود.

طبق گزارش منتشر شده، او قرار است در نقش دشمن اصلی جان ویک در این فیلم نقش‌آفرینی کند. یکی از دلایل اصلی انتخاب او  در نقش دشمن جان ویک آشنایی کامل زارور با هنر‌های رزمی و بدن ورزیده او است. مارکو زارور با بازی در سریال ترسناک «از هنگام غروب تا طلوع آفتاب» با عنوان اصلی «From Dusk Till Dawn: The series» و در نقش جنگجویی از آزتک که در جهنم آموزش دیده؛ مورد توجه زیادی قرار گرفته بود.

فیلمبرداری «جان ویک ۴» از ماه گذشته آغاز شده و تاکنون هیچ خبری مبنی بر داستان احتمالی آن منتشر نشده است. شای هاتن و مایکل فینچ نویسنده فیلمنامه سری چهارم «جان ویک» هستند. پیش از این مایکل فینچ فیلمنامه فیلم اکشن و معمایی «آدمکش آمریکایی/ American Assassin» را نوشته و شای هاتن فیلمنامه اکشن زامبی محور «ارتش مردگان/ Army of the Dead» را به نگارش در آورده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *