فوت عابر پیاده بر اثر برخورد با اتوبوس

9:23 - 24 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۰۶۰
رییس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر برخورد اتوبوس BRT در بزرگراه اشرفی اصفهانی و داخل خط ویژه این مسیر خبر داد.
- احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس پایتخت اظهار داشت: ساعت ۱۹:۲۰ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی پایین تراز تیراژه داخل خط ویژه یک دستگاه اتوبوس BRT به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه ورود ناگهانی این عابر در مسیر و راه این اتوبوس مزید بر علت این واقعه بوده، گفت: در اثر شدت ضربه عابر پیاده که مرد بوده در محل حادثه فوت می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۵ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی به عابرین پیاده توصیه کرد: به هیچ وجه به صورت ناگهانی وارد خطوط ویژه اتوبوسرانی نشوید و برای تردد حتما از پل‌های عابر پیاده نصب شده در مسیر این ایستگاه‌ها استفاده گردد تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار در سطح معابر نباشیم.

در انتها موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *