رفتارهای تبعیض آمیز با سیاه پوستان در زندان های آمریکا

0:45 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۲۸۰۱
یک گزارش نشان می دهد که نابرابری نژادی در زندان های آمریکا به طور گسترده ای مشاهده می شود.

- نزدیک به ۲ میلیون نفر در شرایط وحشتناک در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های آمریکا زندانی هستند؛ و به دلیل تبعیض‌های نژادی که در سیستم حقوقی و جنایی آمریکا نهفته است، افراد زندانی شده در پشت میله‌های این مراکز به طور نامتناسبی سیاه پوست هستند.

به گزارش «فوربس»، مردان جوان رنگین پوست در آمریکا هنگامی که در زندان هستند، میزان بیشتری از خشونت را تجربه می‌کنند و بیشتر از مردان سفیدپوست به سلول انفرادی فرستاده می‌شوند.

این رویکرد توهین آمیز نه تنها بر کسانی که مجبور به زندگی در زندان هستند، بلکه بر کسانی که در آنجا کار می‌کنند نیز تأثیر می‌گذارد.

افسران زندان‌های آمریکا میزان بالاتری از اختلال استرس پس از سانحه را در مقایسه با کهنه سربازان آمریکایی تجربه می‌کنند و بیش از ۲ برابر میزان خودکشی در عموم مردم آمریکا، خودکشی می‌کنند.

در سال ۱۸۷۱ دادگاه عالی ویرجینیا دیدگاه خود را برای زندان بیان کرد، که در آن به یک فرد زندانی به عنوان برده دولت آمریکا نگاه می‌شد؛ امروزه زندان‌های آمریکا نشانگر ویژگی‌های برده داری هستند.

این شرایط سخت و تنبیهی، ایمنی را در داخل زندان‌های آمریکا یا خارج از آن‌ها ارتقا نداده است.

نگارنده در بخش دیگری نوشت آمریکا باید سیستمی ایجاد کند که شأن افراد زندانی شده حفظ شود، برابری نژادی را تضمین کند و افرادی را که در زندان هستند با ابزار‌هایی که پس از آزادی نیاز دارند در اختیار آن‌ها قرار دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *