پخش فیلم‌های جشنواره «سینما حقیقت» از ۱۸آذر در نماوا

11:46 - 17 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۲۱۳
پانزدهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» از پنجشنبه ۱۸آذر تا ۲۵آذرماه برگزار می‌شود.

- طبق اعلام روابط عمومی، با توجه به واکسیناسیون عمومی و بازگشایی سینماها، شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم گرفت بخشی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برای مخاطبانی محدود، در پردیس سینمایی «چارسو» و به صورت فیزیکی انجام شود. اما برای آن دسته از دوستداران سینمای مستند که به دلیل آلودگی هوای تهران، ترافیک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین جشنواره را دنبال کنند، امکان تماشای فیلم‌های مستند این دوره جشنواره در پلتفرم نماوا و سایت هاشور فراهم شده است.

فیلم‌های بخش ملی پانزدهمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» شامل فیلم‌های کوتاه، بلند و نیمه‌بلند و همچنین چند بخش جانبی جشنواره در دوره برگزاری جشنواره در پلتفرم نماوا در دسترس مخاطبان است. برنامه پخش این فیلم‌ها به صورت روزانه در صفحه اینستاگرام نماوا اطلاع‌رسانی می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های بخش ملی هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مراجعه به پلتفرم نماوا به آدرس https://u.namava.ir/tAmb۷R بلیت تهیه کنند. هر بلیت از زمان خرید ۸ساعت اعتبار دارد و یک بار قابل استفاده است.  

همچنین ۱۰عنوان فیلم در بخش کرونا در این دوره جشنواره پخش می‌شود که محدودیت زمانی برای تهیه بلیت این فیلم‌ها وجود ندارد و از روز اول جشنواره تا روز پایانی در دسترس مخاطبان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *