داستان «پیتر پن» بار دیگر راهی هالیوود می‌شود

13:00 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۴۱۶
فیلم سینمایی «پیتر پن و وندی» در ژانر فیلم فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید لاوری سال آینده میلادی اکران خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد.

- فیلم سینمایی «پیتر پن و وندی» در ژانر فیلم فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی دیوید لاوری سال آینده میلادی اکران خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد. 

ساخت فیلم قرار است در ونکوور کانادا انجام شود در ابتدا قرار بود در ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ شروع شود و در اوت ۲۰۲۰ بسته شود. با این حال، به دلیل پاندمی کرونا فیلمبرداری به تأخیر افتاد. فیلمبرداری در ۱۶ مارس ۲۰۲۱ آغاز شد و انتظار می‌رود در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به پایان برسد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در سرویس پخش جریانی دیزنی پلاس، و مدتی بعد قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، اما در دسامبر سال ۲۰۲۰، این فیلم رسماً اعلام شد که دوباره به عنوان انحصاری دیزنی + به دلیل به ویروس کرونا این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ از طریق دیزنی پلاس منتشر شود.

داستان «پیتر پن» بار دیگر راهی هالیوود می‌شود//////////////////////پنجشنبه

الکساندر مولونی در نقش پیتر پن، پسری که در نِوِرلَند زندگی می‌کند و از بزرگ شدن امتناع می‌ورزد. اور اندرسون در نقش وندی دارلینگ، دختر جوانی از لندن که نمی‌خواهد بزرگ شود، همراه با پیتر و به همراه برادران کوچکش، جان و مایکل به نورلند می‌رود.

جود لا در نقش کاپیتان جیمز هوک، یک دزد دریایی و دشمن پیتر، که به وی بخاطر قطع دستش و دادن آن به تمساح کینه‌ پیدا کرد. کاپیتان بعد از آن واقعه دست خود را با قلاب جایگزین کرد.

جوشوا پیکرینگ در نقش جان دارلینگ، برادر کوچک وندی که با او و برادر کوچکشان مایکل و پیتر به نورلند سفر می‌کند. جاکوبی ژوپ در نقش مایکل دارلینگ، برادر وندی و برادر کوچک جان که با آنها و پیتر به نورلند سفر می‌کند.

آلیسا واپاناتایک در نقش تایگر لیلی، شاهزاده خانم جنگجو از قبیله بومیان آمریکای نورلند و دختر رئیس، که دوست پیتر است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *