دو حادثه واژگونی در دو بزرگراه تهران

9:25 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۲۴۱
پلیس بزرگراه از وقوع دو حادثه واژگونی سواری پراید در بزرگراه یادگار و سواری پژو در محدوده صیاد پس از برخورد با جداول کناری و هر دو به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه در خصوص این خبر گفت: دو حادثه واژگونی را دیروز صبح در سطح تهران بزرگ بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز شاهد بودیم که خلوتی معابر و عدم توجه به توصیه‌های پلیس باعث این حوادث شد.

وی گفت: حادثه اول صبح دیروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی محدوده پلیس روی داد که سواری ۲۰۶ پس از برخورد با جدول کناری بزرگراه در این محدوده بصورت واژگون در آمده و خوشبختانه این تصادف فقط خسارتی می‌باشد.
 
بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: در واژگونی دوم یکدستگاه سواری پراید که در مسیر بزرگراه یادگار امام (ره) – ایثارگران در حال تردد بوده پس از وارد شدن به رمپ بدلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با جدول برخورد و واژگون می‌گردد که راننده آن با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

سرهنگ همه خانی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی و خلوتی معابر با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه آنان از رانندگی پرت نماید، خودداری کنند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *