طرح پاکسازی پارک‌های استان مازندران از معتادان اجرا می‌شود

14:24 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۳۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از اجرای طرح پاکسازی پارک‌های مرکز استان از سارقان و معتادان متجاهر خبر داد.

- محمد کریمی از اجرای طرح پاکسازی پارک‌های مرکز استان از سارقان و معتادان متجاهر خبر داد و بیان کرد: در این طرح، حضور محسوس و نا محسوس پلیس در فضای پارک‌ها به ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود و افراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های سطح شهر به‌ویژه شب‌ها پاتوق می‌کردند، شناسایی و دستگیر می‌شنوند تا جوانان وخانواده‌ها از فضای امن و سالم پارک‌ها بهتر استفاده کنند و احساس ناامنی نکنند.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با تاکید بر حفظ امنیت مردم افزود: دادستانی، قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و پرونده‌های مربوط به مجرمان موادمخدر و حرفه‌ای و خطرناک را بصورت ویژه رسیدگی می‌کند.

وی تعامل و هماهنگی با پلیس و دستگاه قضایی برای بالا بردن امنیت رابسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: با دستور این دادستانی و همکاری نیروی انتظامی برخورد قاطعانه‌ای با کسانی که اقدام به فروش و استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در خیابان‌ها و فضای سبز همچون پارک‌ها می‌کنند، خواهیم داشت.

کریمی افزود: طرح جامع پاکسازی پارک‌ها از وجود معتادان متجاهر، اراذل و اوباش را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و همه مراحل اجرای این طرح با نظارت دقیق این دادستانی انجام می‌شود.

دادستان مرکز استان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در ۶ پارک جرم خیز ساری از دستگیری چندین سارق، اراذل و اوباش، کشف سلاح سرد و توقیف چند خودرو متخلف نیز خبر داد.

کریمی در پایان تصریح کرد: در ایجاد امنیت اجتماعی و سالم سازی محیط اجتماع، انتظار ما از شهروندان آن است تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را اطلاع دهند و در شناسایی نقاط جرم خیز همکاری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *