رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به قهر اسکوچیچ

16:13 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۴۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ترک مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان توسط دراگان اسکوچیچ به حالت قهر توضیحاتی ارائه داد.

- مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا در حالی برگزار شد که دراگان اسکوچیچ با ناراحتی مراسم را ترک کرد.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*اسکوچیچ با تاخیر آمد. ردیف اول پر شده بود و فکر نمی‌کنم از این بابت دلخوری داشته، اگر هم بوده من عذرخواهی می‌کنم. در مورد خروج از سالن هم قرار بود یک جلسه با عزیزی خادم داشته باشد، اما چون وقت دندانپزشکی داشت خواست زودتر برود. برای مراسم پروتکل‌هایی داشتیم که دوستان در گروه‌های سه نفره روی سن بروند. اسکوچیچ باید زودتر می‌رفت و حتی جلسه‌اش با عزیزی خادم کنسل شد.

*تا آنجا که من خبر دارم، با اسکوچیچ صحبت کردم و موقع رفتنش با او خداحافظی کردم چنین مساله‌ای نبود. او وقت دندانپزشکی داشت و باید می‌رفت. موضوعی نبوده که بخواهد دلخوری به وجود بیاید.

*حضور تماشاگران برای تماشای بازی تیم ملی؟ از اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی که آمدند و کنار تیم ملی بانوان بودند تشکر می‌کنم. آنچه که تا الان صحبت شده اظهار نظر بهادری جهرمی و همینطور رئیس جمهور است. مجوزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده که به شکل محدود تماشاگران به ورزشگاه بیایند. پیش‌تر دستور العملی صادر شده بود که برای همه رشته‌های ورزشی اجازه می‌داد تا ۳۰ درصد اماکن ورزشی امکان حضور تماشاگران به شکل مجموع باشد.

*با توجه به اظهار نظر امروز باید منتظر بمانیم ببینیم محدودیتی که گفتند شامل ۳۰ درصد می‌شود یا کمتر و بیشتر است. فدراسیون تلاش می‌کند حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی مقابل عراق و امارات اتفاق بیفتد و ما بتوانیم جشن صعود را با حضور همه مردم برگزار کنیم.

*دستورالعملی که آمده برای همه ورزش‌ها و در سطح باشگاهی و ملی قید شده، محدودیتی در این مورد وجود نداشته و نباید داشته باشد. منتها باید به شکل رسمی ابلاغ شود تا ببینیم چند درصد مد نظر دوستان است.

*حضور بانوان در ورزشگاه؟ همانطور که اشاره کردم همه مردم ایران حضور خواهند داشت. در مورد این تصمیم فقط ما تصمیم‌گیر نیستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم و فدراسیون فوتبال آمادگی دارد. پروتکل‌های فیفا و AFC را باید برای ورود تماشاگران رعایت کنیم. سامانه فروش بلیت هم شرایط اش به گونه‌ای است که بلیت فروشی را هر زمان اعلام شد انجام بدهد. اگر بنا به بلیت فروشی باشد الزاماتی وجود دارد. راستی آزمایی کد ملی با کمک سازمان ثبت احوال و راستی آزمایی کارت واکسن با کمک وزارت بهداشت. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که حضور تماشاگران را تجربه کنیم.

*حضور اینفانتینو در ایران؟ او طبق صحبتی که با عزیزی خادم داشته قرار است به ایران سفر کند. تا آنجا که شنیدم برخی کشور‌های آسیایی با توجه به شیوع امیکرون شرایط خوبی ندارند. اینفانتیونو و تیمش در حال بررسی شرایط حضور در ایران هستند. ذهنیتم این است که اگر شرایط کووید و او میکرون خطرناک و اذیت کننده نباشد او به ایران سفر می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *