واکنش داورزنی به درگذشت یزدانی‌خرم

7:45 - 27 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۷۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون والیبال گفت: آقای یزدانی خرم از زمانی که در پارس‌خودرو و در ادامه دخانیات و فدراسیون والیبال و همینطور فدراسیون کشتی حضور داشت به ورزش کشور خدمت کرد.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص درگذشت محمدرضا یزدانی‌خرم اظهار داشت: جا دارد فوت آقای یزدانی خرم را به خانواده وی و همینطور جامعه ورزش تسلیت بگویم. آقای یزدانی خرم از زمانی که در پارس‌خودرو و دخانیات حضور داشت و در ادامه رئیس فدراسیون والیبال و همینطور فدراسیون کشتی شد به ورزش کشور خدمت کرد. او زمانی که به عنوان یک مدیر صنعتی به فدراسیون والیبال آمد توانست باعث تحولات خوبی در این فدراسیون شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از موفقیت‌های والیبال ایران از دوره حضور آقای یزدانی‌خرم در فدراسیون والیبال آغاز شد و ما هم ادامه‌دهنده این مسیر بودیم. در فدراسیون کشتی هم که حدود ۵ سال فعالیت کرد عملکرد خوبی داشت. امیدوارم این خدمات آقای یزدانی خرم به ورزش کشور که همان خدمت به مردم است مورد قبول خداوند قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد عیادت از یزدانی‌خرم که چندی پیش انجام داد، گفت: وظیفه من بود که از آقای یزدانی‌خرم عیادت کنم و به همین خاطر در منزل ایشان حاضر شدم. امروز هم در مراسم تشییع پیکرش حاضر خواهم شد. مردم ایران قطعا زحمات آقای یزدانی‌خرم را برای ورزش کشور فراموش نخواهند کرد و امیدوارم مورد لطف و مغفرت خداوند قرار بگیرد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *