خیز اسپایدرمن برای جایگاه ششم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما

12:00 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۸۵۱
فیلم سینمایی «اسپایدرمن» یا همان «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» همچنان در گیشه سینمای امریکا و جهان فروش فوق العاده‌ای داشته و به زودی دو فیلم «شیر شاه» و «پارک ژوراسیک» را پشت سر خواهد گذاشت.

- فیلم سینمایی «اسپایدرمن» یا همان «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» همچنان در گیشه سینمای امریکا و جهان فروش فوق العاده‌ای داشته و به زودی دو فیلم «شیر شاه» و «پارک ژوراسیک» را پشت سر خواهد گذاشت. 

این فیلم تاکنون به فروش جهانی ۱ میلیارد و ۶۲۶ میلیون دلار رسیده است، اسپایدرمن برای زدن رکورد دو فیلم شیرشاه و پارک ژوراسیک کافی است ۵۰ میلیون دلار دیگر بفروشد، رقمی که با شرایط فعلی این فیلم به زودی به دست خواهد آمد.  

همچنین این فیلم با فروش دو میلیون دلار دیگر به راحتی رکورد فروش فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» را در گیشه سینمای امریکا شکسته و به رتبه چهارم جدول فروش تاریخ سینمای امریکا خواهد رسید. 

فروش فوق العاده فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست» در حالی رخ داده که سویه تازه بیماری کرونا در جهان کشف شده است، اتفاقی که شاید می‌توانست ضربه مهلکی به این فیلم بزند، اما انگار مخاطبان بیش از حد به این فیلم علاقه‌مند شده اند.  

کارگردانی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بر عهدهٔ جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است. در این فیلم تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، مریسا تومی، جی. بی اسموو، بندیکت وانگ، آلفرد مولینا، جیمی فاکس، ویلم دفو، توماس هیدن چرچ، و ریس ایفانز ایفای نقش می‌کند.

در این فیلم پارکر از استیون استرنج (کامبربچ) می‌خواهد تا هویت مرد عنکبوتی خود را پس از افشای عمومی در دور از خانه دوباره مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود.

ساخت سومین فیلم مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۱۷ حین توسعهٔ بازگشت به خانه در نظر گرفته شده بود. تا اوت ۲۰۱۹، مذاکرات میان سونی و مارول استودیوز که با هم فیلم‌های مرد عنکبوتی را تولید می‌کنند برای اصلاح قرارداد با خروج مارول استودیوز از این پروژه به پایان رسید. با این وجود، واکنش منفی طرفداران، یک ماه پس از آن منجر به بستن یک قرارداد جدید میان دو کمپانی شد. در آن زمان برنامه‌ریزی شده بود که جان واتس، کریس مک‌کن، اریک سامرز و تام هالند برگردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *