عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس اجازه فکرکردن به ذوب‌آهن ندادند/ حیف شد سپاهان حذف شد

0:45 - 28 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۰۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد دفاعی بازیکنان مقابل ذوب‌آهن خوب بود به صورتی که اجازه فکر کردن به حریف را ندادند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پس از شکست ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در جام حذفی موضوعی که خیلی مهم است داشتن تمرکز خوب و گل نخوردن است. در بخش دفاعی خیلی خوب دفاع کردند و موقعیتی به حریف ندادند.

وی‌ ادامه داد: پرسپولیس از فرصت‌هایش خوب استفاده کرد و بازی را برنده شد. شاهد صحنه‌های خوبی در این مسابقه بودیم که بچه‌های ما خالق آنها بودند. این برد را به هواداران تبریک گفته و از همه بچه‌ها که با وجود سختی‌ها، تشکر می‌کنم.

عربشاهی افزود: در نیمه اول بازی، توپ بیشتر در میانه میدان رد وبدل می‌شد و هر دوتیم پرس را دستور کار خودشان قرار داده بودند. اگر به عبدی بیشتر اعتماد کنند جواب می‌دهد و در‌ این بازی هم نشان داد که یک مهاجم شش دانگ است. در نیمه دوم بازی بهتر شد به نحوی که پرسپولیس شکل بهتری به خود گرفت و بیشتر شکل کار تیمی و ترکیبی بازیکن ها، باعث شد که پرسپولیس مزد بازی خودش را با یک نتیجه خوب بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: عملکرد دفاعی بازیکنان خوب بود به صورتی که اجازه فکر کردن به حریف را ندادند. البته در چند صحنه بازیکنان ذوب آهن از پشت محوطه جریمه با شوت دروازه لک را تهدید کردند که خوشبختانه به گل تبدیل نشد. 

عربشاهی درباره حذف سپاهان مقابل آلومینیوم اراک گفت: سپاهان تیم خوبی بود و حیف شد که در این مرحله حذف شد. در ضمن تیم اراک هم تیم خوبی است و با شایستگی به مرحله بعدی رفتند.

وی درباره اینکه شانس چه تیمی برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر از بقیه است، عنوان کرد: از الان نمی‌توان گفت که چه تیمی قهرمان می‌شود چون در جام حذفی بیشر تیم‌ها شگفتی ساز هستند و نشان نمی‌دهد که چه کسی قهرمان می شود، هرچند من دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *