واکنش رییس سابق فدراسیون فوتبال به اظهارات عزیزی خادم درباره حذف سرخابی‌ها از آسیا

10:37 - 28 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۱۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس سابق فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات عزیزی خادم در مورد حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

- مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم تدفین شهدای گمنام امروز وزارت ورزش و جوانان در واکنش به صحبت‌های عزیزی خادم در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* همه ما مدیون شهدای گمنام و شهدای بزرگوار هستیم، به همین دلیل برخودم تکلیف دانستم در مراسم امروز شرکت کنم.

* با سجادی پیش از این جلسه‌ای داشتم. اعتقاد دارم کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشورمان و ۲ تیم داده تا بتوانند اصلاحاتی انجام دهند. فرصتی برای لاپوشانی نیست که برخی می‌گویند لاپوشانی شده است.

* این کار برای کشور‌های دیگر هم انجام شده تا برخی مشکلات و گرفتاری‌ها مانند ورزشگاه‌ها، تنظیم بدهی‌ها داده، در حالی که از این فرصت به خوبی استفاده نشده و مشکلات این ۲ باشگاه هم زیاد است.

* با نایب‌رئیس AFC مفصل صحبت کردم با وزیر هم همین طور. وزیر هم تلاش خود را کرد، فرصت ۳ ماهه‌ای بود که باید یکسری کار‌ها انجام می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد. الان باشگاه‌ها باید به سمتی بروند تا برای آینده کاری کنند تا بدهی‌ها حل شود و اطلاعات اولیه در سیستم‌ ای‌اف‌سی آپلود شود.

* در مجموع ما ۲ باشگاه بسیار بااقتدار داریم و AFC هم دلش نمی‌خواست این‌ها حذف شوند، چون این ۲ تیم و همین طور ۲ باشگاه از عربستان بیشترین تماشاگر را در آسیا دارند و روی درآمد AFC تاثیر می‌گذارند. در مجموع اصولی هست که باید پای آن ایستاد.

* هر سال فرصت می‌دادند و هر سال کار‌های خوبی هم می‌شد. ۲ باشگاه تلاش کردند و بدهی‌ها را صاف کردند، اما باز هم بدهی درست شد. باشگاه‌ها باید به جایی برسند که حداقل الزامات‌ای اف سی را رعایت شود و امیدوارم در سال‌های آینده این کار انجام شود تا محرومیتی در کمیته انضباطی شاهد نباشیم.

* تاج در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه عزیزی خادم گفته این حذف تقصیر رئیس قبلی بوده، گفت: خیلی به این چیز‌ها اهمیت ندهید.

* خیلی به طارمی علاقه دارم و تیم ملی ما بسیار مقتدر است و توفیقات را باید مدیون بازیکنان دانست. طارمی هم بازیکن برتر و توانمندی است و بازیکنان دیگر هم همین طور.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *