رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش پریچهره به گلایه قهرمانان پارالمپیکی: شرمنده آن‌ها هستم/ هدایای المپیکی‌ها را به آنها هم می‌دهیم

11:11 - 28 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: قول دادیم همان هدایایی که به المپیکی‌ها دادیم به پارالمپیکی‌ها هم بدهیم.

- نصرالله پریچهره درباره گلایه قهرمانان پارالمپیکی مبنی بر اینکه از آن‌ها تجلیل نشده اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*شرمنده آن‌ها هستم. چون قرار بود مسئولین را دعوت کنم که هماهنگی آن‌ها سخت شد. طبق آخرین هماهنگی که با استاندار داشتم گفتم بعد از سفر ریاست جمهوری در چند روز آینده این کار را انجام بدهیم. قول دادیم همان هدایایی که به المپیکی‌ها دادیم به پارالمپیکی‌ها هم بدهیم. ۲۰ ورزشکار هستند و از مربیانشان هم قرار است تقدیر و تشکر کنیم.

*ورزشگاه شیرودی طبق مصوبه دولت قبل باید در اختیار ما قرار می‌گرفت. بعد از چندماه تعلل در خصوص تحویل آن، اخیرا تصمیم بر این شده که در اختیار شرکت تجهیز بماند.

*درخواست ما این است که در این صورت هم، حضور فیزیکی هیات‌های ورزشی و ورزشکاران استان تهران باید در آنجا مشهود باشد. ان‌شاالله تمرینات هیات‌های ما در این ورزشگاه قدیمی که شناسنامه ورزشی استان تهران است برپا باشد.

*درخواست و ادعایی نداریم، اما می‌توانیم برای مردم تهران برنامه ریزی و این فضای کم شده را جبران کنیم. سرانه فضای ورزشی استان تهران بسیار کم است و باید افزایش داشته باشیم. ۴ فضای ورزشی را طبق مصوبه قبلی هیات دولت به باشگاه‌ها دادیم و الان باید این سرانه را جبران کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *