رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام‌جمعه احمدآباد مستوفی: غیرت دینی و ملی عمق مکتب حاج قاسم است

10:44 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۲۷۶
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی بابیان اینکه غیرت دینی و ملی عمق «مکتب حاج قاسم» است، گفت: مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دانشگاه غیرت دینی و ملی و عمق ولایتمداری است.
حجت‌الاسلام سید سعید طبائی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به لزوم تبیین «مکتب حاج قاسم» به‌عنوان مرجعی برای حل مشکلات کشور، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مرز دل‌ها را نه تنها در بین ملت ایران و منطقه، حتی در بین آزادی‌خواهان عالم فتح کرد.
 
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی: غیرت دینی و ملی عمق «مکتب حاج قاسم» است
 
سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان و عمل بود
سیدالشهدای مقاومت در تمامی ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی شخصیتی برجسته داشت
امام جمعه احمدآباد مستوفی با تأکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان و عمل بود، تصریح کرد: سیدالشهدای مقاومت در تمامی ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی شخصیتی برجسته داشت.
 
طبائی غیرت دینی و ملی را عمق «مکتب حاج قاسم» برشمرد و با اشاره به اینکه مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دانشگاه غیرت دینی و ملی و عمق ولایت مداری است، اضافه کرد: این مکتب یک الگوی مهم و ارزشمند برای جوانان و نسل‌های آینده است.
 
 
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی: غیرت دینی و ملی عمق «مکتب حاج قاسم» است
 
وی با اشاره به یوم‌الله‌های تاریخ انقلاب اسلامی، این ایام سرنوشت‌ساز کشور مانند حماسه ۹ دی را تجلی تبلور غیرت دینی و ملی ملت ولایتمدار این دانست و گفت: ملت ایران با این غیرت دینی و ملی به‌عنوان عمق مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آشنا هستند.
 
 
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی: غیرت دینی و ملی عمق «مکتب حاج قاسم» است
 
 
مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود شخصیت و جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به‌وضوح توصیف کردند
امام‌جمعه احمدآباد مستوفی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود شخصیت و جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به‌وضوح توصیف کردند و ایشان را صاحب مکتب خواندند.
 
تبیین مکتب شهید سلیمانی یک ضرورت است طبائی مکتب حاج قاسم را مسیر منتهی به حل مشکلات کشور دانست و بابیان اینکه تبیین مکتب شهید سلیمانی یک ضرورت است، اظهار داشت: باید نگاه ویژه‌ای نسبت به این مکتب داشت.
 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *