مراغه‌چیان: برنده نقل‌وانتقالات نیم فصل شانس بیشتری برای قهرمانی دارد/ دلیلی ندارد استقلال از تیمی بترسد

0:01 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۵۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال انگیزه قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی را دارد، اما از الان به هیچ عنوان نمی‌شود قهرمان را مشخص کرد.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکرد کادرفنی تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیم فصل اول آمار خوبی را به ثبت رساند. فرهاد مجیدی گل نخوردن را در تیم جا انداخت و به خوبی به بازیکنان روحیه و انگیزه داد.

وی افزود: حضور گابریل پین در کنار مجیدی تاثیرگذار بوده. اینکه بازی خوبی از هیچ تیمی در لیگ برتر ندیدیم شکی در آن نیست، اما استقلال اکنون با بهترین آمار در صدر جدول است و به سمت قهرمانی حرکت می‌کند. در سال‌های آینده کسی نمی‌گوید چه تیمی خوب بازی کرد، همه می‌گویند قهرمان آن فصل چه تیمی بود.

*استقلال انگیزه قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد

مراغه‌چیان در رابطه با احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل تصریح کرد: استقلال انگیزه قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی را دارد، اما از الان به هیچ عنوان نمی‌شود قهرمان را مشخص کرد؛ زیرا امتیازات مدعیان نسبت به هم نزدیک است. به نظرم در نیم فصل دوم رقابت‌های هیجان انگیزتری را شاهد خواهیم بود. هر تیمی که در نقل و انتقالات نیم فصل پیروز شود و بازیکنان مورد نیاز را جذب کند شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی نقش بیشتری در کسب نتایج خوب استقلال داشتند، گفت: موفقیت استقلال روی همت و انگیزه تمام بازیکنان بوده و همه در جهت پیشرفت و قهرمانی قدم برداشتند، اما سه، چهار بازیکن در تمامی رقابت‌ها تاثیرگذار بوده‌اند. از جمله مهدی مهدی‌پور که در میانه میدان جنگنده و باانگیزه بازی می‌کند و برنده اکثر نبرد‌ها بوده است. سیاوش یزدانی که به خوبی خط دفاعی را رهبری می‌کند و یامگا که فعلا بهترین گلزن استقلال است و نقش زیادی در امتیازگیری داشته است و در آخر سیدحسین حسینی که با واکنش‌های خوبی که این فصل نشان داد باعث شد دروازه استقلال بسته بماند.

*اظهارات مدیر پیکان کاملاً غیر منطقی بود

وی درخصوص ابتلای چند تن از بازیکنان استقلال به کرونا اظهارداشت: از ابتدا باید بازیکنان را قرنطینه می‌کردند و اگر بازیکنان دیدند که علائم کرونا دارند اصلاً وارد اردو نمی‌شدند. کرونا بدن را ضعیف می‌کند و این ضعف باعث می‌شود از کیفیت بازیکنان کاسته شود. امیدوارم سریع‌تر به روند رو به رشد خودشان بازگردند و کادرفنی استقلال به زودی بازیکنان را آماده کنند و روحیه را به آن‌ها بازگرداند.

مراغه‌چیان در خصوص اظهارات سعید دقیقی مدیر باشگاه پیکان افزود: با توجه به احترامی که برای پیکان و مسئولان آن قائل هستم، اما صحبت‌های مدیر پیکان در قبال باشگاهی مثل استقلال که پرافتخار‌ترین تیم ایران است بسیار زشت بود. دلیلی ندارد استقلال از تیمی بترسد؛ زیرا این تیم در لیگ بدون شکست حرکت می‌کند و می‌توان گفت حریف می‌طلبد و مطمئناً از تیمی که یک بار ۳ بر صفر شکستش داده، نخواهد ترسید؛ اظهارات مدیر باشگاه پیکان کاملاً غیر منطقی بود.

وی خاطرنشان کرد: این وقفه به نفع پیکان است؛ زیرا آن‌ها زمان زیادی خواهند داشت و تمرینات بیشتری نسبت به استقلال انجام می‌دهند. امیدوارم بازیکنان بیمار استقلال به زودی بهبود پیدا کنند و به تمرینات بازگردند. کادرفنی هم باید در این راستا تمریناتی را طراحی کنند که بازیکنان بهبود یافته سریعاً به شرایط قبل برگردند، زیرا چهارده روز از میادین دور خواهند بود. به امید خدا بازیکنان روند خوبشان را ادامه دهند و قهرمانی بدست آورند تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *