رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲۷ واحد تولیدی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

17:27 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۶۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
استاندار سمنان از بازگشت ۲۷ واحد تولیدی به چرخه تولید بعد از سفر رئیس قوه قضاییه به این استان خبر داد.

محمد جعفر عبدالهی در جلسه شورای عالی قضایی استان سمنان که با حضور استاندار برگزار شد، بیان کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان مقرر شد مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به این استان پیگیری شود.

وی بیان کرد: در خصوص افزایش رفاه و رضایت مندی شهروندان نسبت به گذشته اقداماتی در حوزه حمایت از تولید و ساماندهی بازار در دستور کار است تا کمکی به رفاه و معیشت و اقتصاد مردم شود.

رئیس کل دادگستری استان علت حضور استاندار سمنان را در جلسه شورای عالی قضایی، پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه مطرح کرد.

عبدالهی افزود:از دیگر مطالبات دستگاه قضایی از استاندار سمنان در خصوص تکمیل پروژه‌های احداث ساختمان‌های دادگستری وشورای حل اختلاف مهدیشهر، سرخه و بخش کالپوش است.

در ادامه استاندار سمنان به وجود وحدت و انسجام دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان اشاره و عنوان کرد: درحال حاضر در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید جلسات متعددی در دستگاه قضایی استان برگزار شده است که جای قدردانی دارد.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه وظیفه قانونی استانداری است، گفت: با حمایت‌های دستگاه قضایی استان سمنان ۲۷ واحد تولیدی از ۱۴۷ واحدی که تعطیل شده بود به چرخه تولید برگشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *