تغییر زمان بندی رئال مادرید برای جذب هالند و امباپه

20:21 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۶۲۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدیران رئال می‌دانند که نمی‌توانند فرصت جذب هالند را از دست بدهند و شاید مجبور شوند که انتقال در همین تابستان صورت بپذیرد.

- در عرض چند هفته برنامه ریزی باشگاه رئال مادرید برای خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه تغییر کرد؛ در حقیقت اتفاقاتی رخ داد که مسیر رئال تغییر پیدا کرد. امباپه از روز اول ژانویه برای انتقال به هر تیمی آزاد شده است و رئال این فرصت را دارد که او را رایگان بخرد، اما قرعه کشی چمپیونزلیگ و تقابل رئال و پی اس جی برنامه‌های رئال را به هم ریخت. بدین ترتیب رئال و امباپه تصمیم گرفتند که مذاکرات را بعد از تقابل دو تیم انجام بدهند و بدین ترتیب رئال باید تا اواسط اسفند برای نهایی کردن این انتقال منتظر بماند.

شرایط هالند هم تغییرات زیادی داشته است. این بازیکن و دورتموند می‌خواهند هر چه زودتر تکلیف را مشخص کنند. هالند بمب تابستان آینده به شمار می‌رود. او تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، اما وکیلش برای انتقال او در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی بین ۷۵ تا ۹۰ میلیون یورو به توافق رسیده است. این مبلغ باعث می‌شود که رئال بتواند برای خرید هالند با باشگاه‌های نفتی نظیر منچسترسیتی و پی اس جی رقابت کند، اما مشکل این جاست که درخشش بنزما باعث می‌شود تا رئال ترجیح بدهد که هالند را حداقل یک سال دیرتر بخرد، اما مدیران رئال می‌دانند که نمی‌توانند فرصت جذب هالند را از دست بدهند و شاید مجبور شوند که انتقال در همین تابستان صورت بپذیرد.

هالند اخیرا گفته بود که دورتموند به او برای تصمیم‌گیری فشار می‌آورد و حالا یواخیم واتزکه مدیر اجرایی زردپوشان با تکذیب این مسئله گفته است: حقیقت این است که از این صحبت‌ها شگفت زده شدیم چرا که هنوز با او صحبتی نداشتیم. این که بگویند دورتموند به هالند اولتیماتوم داده یک حماقت است. زمان مشخصی تعیین نکرده ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *