پولادگر: در عرصه قهرمانی برای تحقق اهداف عالی انقلاب و نظام تلاش می‌کنیم/ اساسنامه جدید فرصت خوبی برای همه فدراسیون‌ها ایجاد کرده است

20:09 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: اساسنامه جدید فرصت خوبی را برای همه فدراسیون‌ها ایجاد کرده و باید در هیات رییسه‌ها بهترین تصمیم گرفته شود.

-طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام اظهار داشت: حضور دو گوهر ارزشمند در وزارت ورزش و جوانان باعث افتخار جامعه ورزش است و خوشحالیم که با همدلی همه مجموعه، خاکسپاری این دو شهید به خوبی برگزار شد.

وی همچنین درخصوص انتخابش به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: تشکر می‌کنم از سجادی که به بنده اطمینان کردند. سعی و تلاش خود را انجام خواهم داد که درخدمت همه فدراسیون‌ها باشم و به عنوان نماینده همه فدراسیون‌ها سعی می‌کنیم در عرصه قهرمانی اهداف عالی انقلاب و نظام را محقق کنیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: سه خط قرمز در حوزه کاری برای خودم قائل هستم. اولین خط قرمز ما شبهه مالی است و هرچه در حوزه قهرمانی هزینه کنیم قطعا بازخورد خوبی خواهیم گرفت. دیگر خط قرمز ما درنظر نگرفتن شئونات اسلامی است و باید همچون گذشته اخلاقیات در صدر باشد. دیگر خط قرمز من در کار دروغ است. چون دروغ آغازگر همه مشکلات است.

وی ادامه داد: ۱۰ فدراسیون در آستانه اتمام ریاست بودند که در این راستا چند انتخابات برگزار شد. تبریک می‌گوییم خدمت دوستانی که مجددا توانستند رای اکثریت مجمع را کسب کنند. این آمادگی در معاونت قهرمانی است که به همه فدراسیون‌ها کمک کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: اساسنامه جدید فرصت خوبی را برای همه فدراسیون‌ها ایجاد کرده و باید در هیات رییسه‌ها بهترین تصمیم گرفته شود. تلاش می‌کنیم که انتخابات دیگر فدراسیون‌ها را در موعد مقرر برگزار کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *