کلهر: یحیی تحت فشار است/ فولاد شبیه تیم ملی در زمان سرمربیگری کی‌روش نیست

0:45 - 01 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۰۷۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم فولاد با اینکه در خط حمله و هافبک خیلی خوب عمل می‌کند ولی در خط دفاعی آن‌چنان استحکام زیادی ندارد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: برتری در بازی با فولاد می‌تواند قهرمانی پرسپولیس را در لیگ بیست و یکم مسجل کند. فولاد نسبت به نیم فصل اول پیشرفت خیلی زیادی داشته است. این تیم در در ابتدای لیگ آنچنان آماده ظاهر نشد و حتی برای پرسپولیس که از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خسته پا به مسابقات لیگ برتر گذاشته بود، نتوانست مشکل ایجاد کند. فولاد در دور رفت نتوانست خوب عمل کند و با نتیجه سه بر یک مقابل پرسپولیس شکست خورد، اما این بار شرایط با دور رفت متفاوت است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به اولین بازی در لیگ برتر با پرسپولیس تغییرات زیادی داشت سرمربی تیم و شکل بازی آن‌ها تغییر کرده است و نفرات شان نسبت به آن دیدار هماهنگ و آماده‌تر شدند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد خط میانی دو تیم، تصریح کرد: خط میانی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در لیگ بسیار قدرتمند ظاهر شدند و به طور حتم در این بازی نیز نقش تعیین کننده‌ای خواهند داشت. در میانه میدان کمال کامیابی‌نیا در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشته است. پرسپولیس به خاطر بازی ایده‌آل خط میانی‌اش بازی خیلی رو به جلوتر و روان‌تری را ارائه می‌کند. هم اکنون هم پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب لیگ است و  نسبت به تیم‌های حال حاضر ایران برتری چشمگیری دارد و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کند.

کلهر در مورد عملکرد خوب مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس گفت: به نظر من گل‌محمدی باید از مهدی عبدی در اکثر بازی‌ها استفاده کند، چون در تمام بازی‌ها تاثیر گذاری زیادی دارد. وی همیشه در بدترین لحظات برای تیم گره‌گشا است و هر چه بیشتر بازی کند پخته‌تر خواهد شد. او یک مهاجم چارچوب‌شناس است و می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را در بازی‌های بزرگ برطرف کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط دفاعی تیم فولاد خوزستان، اذعان کرد: تیم فولاد با اینکه در خط حمله و هافبک  خیلی خوب عمل می‌کند ولی در خط دفاعی آن‌چنان استحکام زیادی ندارد. یحیی گل‌محمدی باید همچون بازی ذوب آهن نقاط ضعف تیم فولاد را آنالیز کند. خط دفاعی فولاد در مواقع برگشت به عقب با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: اینکه می‌گویند فولاد شبیه تیم ملی در زمان سرمربیگری کی‌روش بازی می‌کند را قبول ندارم. تیم ملی ایران در آن زمان خط دفاعی و ابزار‌ مناسب را داشت. احسان حاج‌صفی و رامین رضاییان مدافعان کناری به عقب بازمی‌گشتند و فضا را به تیم‌های حریف نمی‌دادند، ولی فولاد در مقابل تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال و سپاهان که بازیکنان هافبک و تهاجمی خیلی خوب و سرعتی دارند شکننده است.

کلهر در خصوص تهدید یحیی گل‌محمدی به استعفا، خاطر نشان کرد: یحیی هم تحت فشار است و باید مدیریت بیشتر به او کمک کند، چون کادرفنی باید تمرکز داشته و به فکر حاشیه‌ها نباشند. امیدوارم هرچه زودتر حواشی تیم فوتبال پرسپولیس دور شود تا بتواند همچون قبل، بازی‌های فنی و رو به جلویی را ارائه بدهد و نتایج خوبی بگیرد تا ششمین قهرمانی را در لیگ برتر کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *